PC | Xbox One | X360 | PS3 | Akce

GC15: Jaké rozlišení poberou konzole u MGS V: The Phantom Pain?

PlayStation to opět o pár bodíků vyhrál, Xbox One však není o moc pozadu.

Konami oznámilo finální rozlišení pro konzole u hry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. A opět to dopadlo tak, že PlayStation 4 to utáhne o několik bodů lépe.

Pro PlayStation 4 je nastaveno maximální rozlišení, čili 1080p. Xbox One zaostal se svými klasickými 900p. Na druhou stranu je dobrou zprávou to, že obě konzole utáhnou The Phantom Pain rychlostí 60 FPS. Staré konzole, PS3 a X360, se dočkají klasického nastavení - 720p při 30 FPS.

A nakonec PC platforma: rozlišení až 4K a 60 FPS je samozřejmostí.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain vychází 1. září tohoto roku.

Váš názor Další článek: GC15: CoD: Black Ops 3 bude podporovat úpravu FOV

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,