GDS 2017: Rozhovor s Jakubem Pilařem o Subsequented

Na adventury jsme v Česku machři a o další povedený kousek se snaží i Jakub Pilař.

Po měsíční pauze tu pro vás máme pokračování našich rozhovorů z Game Developers Session 2017. Po povídání s Vláďou Oupickým a jeho titulu Go Rally tu tentokrát půjde řeč o 3D point and click adventuře nazývající se Subsequented. 

Hlavním a takřka jediným vývojářem této hry je Jakub Pilař, se kterým byl rozhovor také proveden. Proč se v tomto titulu všude možně povalují banány? Nachází se ve hře české titulky či dokonce i český dabing? A co by Jakub doporučil začínajícím vývojářům? To vše a mnohem více se dozvíte právě v tomto rozhovoru. 

 
 
 
Váš názor Další článek: První dva díly akční Bayonetty pro Switch ve startovním traileru

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,