Gearbox také čekají herní reklamy

Vývojářské studio Gearbox, pracující třeba na sérii Brother in Arms, se dohodlo se společností Double Fusion na dodávání reklam do svých her. Tímto krokem chtějí údajně přiblížit své hry realitě.


Naleznete ve hře reklamu na povrchové doly?

Reklama ve hrách na produkty z reálného světa je čím dál tím častějším jevem. Na jednu stranu si hráči připadají jako doma, když vidí kolem sebe známé plakáty, které se v průběhu hraní dynamicky mění, na druhou pak mohou spílat autorům, že ani v destrukčních závodech nejsou podobné panely zničitelné. Dokonce i studio Gearbox, pracující právě mimo jiné i na titulech Brother in Arms: Hell’s Highway a Borderlands, sepsalo smlouvu s firmou Double Fusion. Ta dodává reklamy třeba i gigantům jako THQ, Take-Two, Midway, NCSoft a Eidos. Zajímavé však bude sledovat, jak tvůrci reklamu do svých her zakomponují, když třeba výše zmíněné tituly se odehrávají v druhé světové a vesmírné budoucnosti.

Související infromace (Borderlands):
Platforma: PC, Xbox 360, PS3
Žánr: FPS
Výrobce: Gearbox Software (
http://www.gearboxsoftware.com/)
Vydavatel: 2K Games (
http://www.2kgames.com/)
Homepage:
http://www.borderlandsthegame.com/
Předpokládané datum vydání: konec 2008

Zdroj: Gamespot

Váš názor Další článek: Galerie: Disciples 3: Renaissance

Témata článku: , , , ,