Jeden by nevěřil co všechno jsou vývojáři ochotni udělat jen proto, aby se jejich dílko dobře prodávalo. Pomyslnou první příčku jsem tentokráte udělili tvůrčímu studiu Epic Games, které se rozhodlo implementovat do Gears of War 2 jakousi obdobu rodičovského zámku. Jinými slovy, po aktivaci bude veškerá krev (a že jí není málo) nahrazena jiskarmi a sprostá mluva žvatláním. Smích? Přejde!
Mimo to se zástupci Epicu nechali slyšet, že bude jmenovaný titul vybaven unikátním kooperačním systémem, který dovolí spojit síly zkušeného hráče s naprostým zelenáčem. Každý totiž bude moci hrát na jinou obtížnostní úroveň, což otevře dveře nové rodinné zábavě (dobře, asi ne, ale bylo by to pěkné).
Spousta hráčů po celém světě se po přečtení těchto informací zděsila, neboť zmíněné úpravy mohou z plánovaného pokračování krvavé řezničiny udělat nevábný odvar pro kardiaky a rozmazlené haranty. Na druhou stranu se však tvůrcům není co divit. Kategorie takzvaných casual hráčů je pravděpodobně nejrozšířenější a právě jejich peníze by mohly znamenat slušné navýšení rozpočtu.
Zdroj: CVG
- Atmosféra
- Větší úrovně, víc nepřátel
- Zajímavější příběh
- Delší herní doba
- Skvělá grafika
- Perfektní level design
- Občas výpadky AI
- Doskakování textur
- Občas slabší místo v kampani