Death Stranding možná vypadá jako šíleně chaotický projekt, je v něm ale více hloubky, než si na první pohled uvědomujeme.
Death Stranding patří pravděpodobně mezi nejzajímavější projektu letošního roku, v mnohém i díky celkovému halo kolem hry. Známí herci, geniální tvůrce a tajemno, které celý titul pokrývá doteď, jsou zárukou toho, že se o tom bude mluvit. A ačkoliv vypadá z trailerů příběh neuvěřitelně zamotaně, zas tak bláznivé to nebude. Jen je Death Stranding trochu někde jinde, než na co jsme zvyklí.
Myslí si to i George Miller, filmový režisér a tvůrce Šíleného Maxe. V nedávném rozhovoru se totiž rozpovídal právě o Death Stranding a dodal, že je podle něj projekt konečně důležitým revolučním krokem kupředu v herním průmyslu.
"Neexistuje kulturní evoluce bez kroků do neznáma," řekl Miller. "Pokud děláte neustále to samé, je to víceméně zárukou neúspěchu. Zkušenosti a schopnosti, které vídám u špičkových filmových tvůrců nyní vidím u Kojimy a jeho práce. Riskem revolučních projektů je zkrátka to, že to lidé nemusí hned přijmout," dodal.
Podle něj je titul velmi osvěžujícím krokem někam dál. Projektem, který posouvá laťku žánru i celého herního průmyslu zase o kousek výše. Kde se videohry a kinematografie propojuje a tvoří celek. Podobně je na tom i Cyberpunk 2077 a Keanu Reeves.
Death Stranding vychází 8. listopadu letošního roku a na naši recenzi se můžete těšit už o týden předem, 1. listopadu. A rozhodně je o co stát.