Ghost Recon Breakpoint: kotrmelcem z kopce | Recenze

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 10

Diskuze k článku

Martin Knap  |  07. 10. 2019 15:35

Pravě jsem vyreklamoval tu hru na Microsoftu a vrací mi peníze. Neměli s tím problém. Koupil jsem ji včera a odehrál asi 3 hodiny. Je to vážně hrůza, nelíbí se mi na tý hře krom češtiny vůbec nic. Tak jen návod, že lze digitálně vyreklamovat....

|   |  Odpovědět
Vang  |  08. 10. 2019 00:46

Njn, BattleRoyal to není.....

|   |  Odpovědět
Tomas  |  06. 10. 2019 20:14

S recenzí nemohu souhlasit. Hra má v tuto chvíli opravdu jeden podstatný nedostatek a to jsou bugy, které budou jistě v následujících patchech odstraněny, ale to ostatní je výborné. Krásný svět, stovky zbraní a příslušenství, možnost vypiplat si postavičku do detailu, úžasný stealth, dlouhá hratelnost a podle mě i super příběh. Já opravdu nevím co čekáte. Toto není LoU které je dohrané za 10 hodin. Jasně že se úkoly můžou opakovat ale je jich hromada a jsou rozmanité. Kdo hrál AC Odyssey ví. Je to hra která námi ozvala Ghost recon, Division a AC Odyssey a světě div se vznikla z toho hra která, pokud máte rádi tento styl vás naprosto pohltí, strávíte v ní klidně stovky hodin a zažijete nezapomenutelné okamžiky.

|   |  Odpovědět
avatar
06. 10. 2019 20:19

Ostatně v recenzi jsme podotkli, že váš zážitek bude záviset na tom, co od hry čekáte Moderní hry Ubisoftu jsou prakticky přes šablonu a spousta obsahu, které pak nabízí prakticky nemá smysl, když jej nic nedrží pohromadě. O skvostném stealthu jsme se zmínili, stejně jako o krásném světě. Pokud milujete looter shooters bez jakékoliv pestrosti, tak si tu budete hovět. Ale i takový AC: Odyssey měl sice spoustu, ale mnohem zajímavějších úkolů s různým zadáním, obsahem i vývojem questů. Tady nic takového není, proto jsme rozhodli tak, jak jsme rozhodli. Do hry se ale stále rád vracím, i přes nedostatky totiž má potenciál a některé výlety s týmem jsou parádní.

|   |  Odpovědět
Martin  |  06. 10. 2019 20:42

Ghost Recon Breakpoint jsem mel predobjednany snad 2x mesice, coz mne na to pomerne mrzi. Vedet to co vim dnes, pockal bych az nejakou slevu.
Grafika je nadherna, bugy jsou otravne, ale v hratelnosti se celkem rychle ztrati.
Jedna mise byla malem nesplnena, kvuli stojatemu a vybuchlemu vrtulniku na nebi, kde posadka dle zvyrazneni zrejme stale zila. Co mne taknejak iritovalo temer po kazde prestrelce, bylo zachovani tvaru nepratel... ( pokud sedeli a vypadli z auta napr. za jizdy, tak sedeli i v leze ). Autor clanku ma pravdu v tom, ze pro cestovani je nejlepsi pohyb ve vzduchu, jinak obcas se zastavit na kyticky, prestrelku, lepsi vozidlo nebo si obcas spletete smer vyda takovy vylez za misi pomerne dost dlouho.
Neustala zmena lepsich ( statistik ) zbrani, je rekl bych otravne, a pokud trefite na nejakeho silnejsiho protivnika, tak "starsi zbran" je problem.
Hlavni linie pribehu je extreme otravna a dost kratka, hral jsem dva kratke vedlejsi pribehy a prijde mi, ze hlavni ukoly by se do nich vesli aspon 5x. Ukoly jsou vicemene pokazde stejne, jen se meni cilove misto. Posezeni u taboraku by chtelo take vylepsit, a nepremyslet pri sezeni co vlastne krom zdrzovani se chci.
Posledni vec... a tu pokladam za zasadni nebo spise fatalni.. Ubisoft GR-B postavil na GR-W, ale ackoliv ho pomerne dost vylepsil do jineho kabatu, sebral Vam partaky.
A postavil Vas pred situaci, kdy si rikate... zda za chvili neuvidite The Division, kde je to vlastne take hratelne hlavne ze stranky kooperativy. Chci hrat sam, nebo se svymi AI partaky... mam smulu. A pokud Vam selze internetove spojeni nebo Ubisoft servery ( SILENT-50001 ), tak si proste nezahrajete. Coz mne napada... k cemu pres 45GB dat instalace, kdy staci, aby se Vam nekdo postavil na lanko :(
Celkove, je pro mne Breakpoint zklamanim o proti Wildlands, ktere sice take trpelo stereotypem, ale rad jsem se k nemu vracel. Pokud Breakpoint udava smer, kudy se Ubisoft ubira... tak ať jde do pr.ele .

|   |  Odpovědět
Tomas  |  06. 10. 2019 20:43

Jen si myslím že si taková hra nezaslouží 60%. Hráče nepoznamenaneho to zbytečné odradí od jednoznačně skvostů v dané kategorii. Samozřejmě co hráč to jiný pohled. Nechci napadat recenzi jen jsem chtěl říct že je jistě hromada hráčů kteří si tuto hru budou užívat stejně jako já. Za sebe jsem dostal vše co jsem očekával a ještě o kapku více. Některé detaily jako např. že s mrtvolu na ramenou odemcete zamčené dveře, nebo naprosto drsné animace knife killu, přepadl z kamufláže, samotná postava Jace Skella a dalších mi tam prostě chybělo. Nechci toho více prozrazovat ale je toho mraky.

|   |  Odpovědět
avatar
06. 10. 2019 20:51

To hodnocení má ještě problém v tom, že spousta dnešních hráčů jsou extrémně rozmazlena čísly a nic pod 8 nehrají. Což je obrovská chyba (jejich). 6 stále znamená nadprůměrná hra a ani nespočítám, kolikrát jsem si neuvěřitelně užil třeba pětku. Vše je prostě relativní. Chyb a nedostatků má ale hra spoustu, tudíž jednoduše nelze vše prominout a vystřelit osmičku jen proto, že je tam toho tolik. Každopádně po cca roce Season Passu s novým obsahem, záplatami a opravami jsem si jistý, že to může ještě o nějaký ten bodík poskočit.

|   |  Odpovědět
René  |  03. 02. 2020 09:08

Máš pravdu Michale, je to skvělá hra, nádherný svět a ja si jí užívám, jediné co postrádám jsou parťáci. Ostrov je krásný ale působí osamoceně, proto bych v těch dlouhých hodinách průzkumem ostrova uvital společnost,je škoda když jedete v ozbrojeném vozidle a nemáte možnost roztočit kulomet, zbraní mám tolik, že nevím kterou vybrat, možná jsem trochu nepochopil zbraně podle nákresu. Jaký je rozdíl mezi zbraní z nákresu a tou stejnou zbraní kterou si vytáhnete z bedny? Jinak ti kritici tady všude kolem, by mohli zavolat vývojářům a podělit se s něma o své rozumy, je škoda,že tak talentovaní hráči, utrácejí energii a čas hraním, misto toho, aby samy nějakou hru sestrojili.

|   |  Odpovědět
Martin  |  06. 10. 2019 08:39

Co mi na hře nejvíc vadí je inteligence protivníků. Oni snad pro všechny použili script vašich spolubojovníků z Wildlands. K vyčištění kempu tu stačí přiletět vrtulníkem na budovu a všechny je střechy postřílel. Rychlost se liší pouze přístupem na střechu. Jestli jsou tam schody tak bude 30 mrtvol na jedné kupičce, jestli žebřík tak budou mrtvoly pod budovou protože ze 30 v táboře za vama vylezou 2. Kde jsou časy Wildlands, kde kde narkomafie nenechala v řadě za sebou a kde pravidelná armáda byla lehčí výzva. A hlavně kde se každá delší přestřelka změnila díky neustále lepším posílám v peklo.

|   |  Odpovědět
Vang  |  06. 10. 2019 03:47

Asi nevíte co je to P2W koukám. A hráli jste vubec tu hru, podle vaší recenze ani ne. Tak tento článek plnej hovadin smažte a zkuste to za 2 týdny. Dík.....