Ghost Recon: Shadow Wars - speciálové na tahu (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 7

Diskuze k článku

Dr.Sid  |  14. 04. 2011 00:22

Jenom bych dodal, ze Xcom je do znacne miry predelavka Laser Squadu ze Sinclaira (a par dalsich 8bitu) .. a stacilo na ni 48k.

 |   |  Odpovědět
eee  |  14. 04. 2011 05:45

Predelavka to neni, ale mozna to jako inspirace slouzilo.

 |   |  Odpovědět
miky  |  14. 04. 2011 07:11

Vymakana hra mam ju od vcera a riadne dlha.

 |   |  Odpovědět
Bounty  |  14. 04. 2011 08:13

Tak pochybuji že to budé podobné X-comu něčím jiným než pohledem kamery :D

 |   |  Odpovědět
miky  |  14. 04. 2011 09:59

Ma to nieco spolocne s xcom kedze na tom robil Julian Gollop ktory priniesol Xcom

 |   |  Odpovědět
Zitron  |  14. 04. 2011 22:01

Podívejte X-com je defakto Laser Squad 2. Ten první naprogramovali bratři Gallopové (Julian a Nick) 1992 a prototyp dvojky prezentovali Microprose (předtím to zkoušeli ještě v Krisalis a Domarku, neúspěšně), jenže manažeři vůbec nepochopily o co ve hře jde, navíc byli evidentně plní fascinace z úspěchu Civilizace Sida Meiera. Takže to skončilo kompromisem, budou hlavní vývojáři, ale měli do hry vložit planetu zemi a propracovat příběh. No a vznikl x-com :)

 |   |  Odpovědět
Zitron  |  14. 04. 2011 22:09

Jo a předtím Julian dělal i na Rebelstar pro ZX Spectrum (1986), ze kterého LaserSquad přejímá mechanizmy.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor