PC

Goblins 3

Návod.
Autor: Honza Svatoš, Ing. Miroslav Moucha

Návod na třetí díl této bláznivé adventury jsem psal přímo při jejím hraní. Návod je psán trochu heslovitě, tak to prosím omluvte... Od části s názvem "Šachy" se návodu ujímá Mirek Moucha.

Loď

Seberte golfovou hůl; rozvažte uzel na horní palubě; promluvte si s papouškem, který se právě objevil - zjistíte, že se jmenuje CHUMP; prašťte ho golfovou holí; mincí odšroubujte hák; hák připevněte k provazu s okem; z bedny na přední straně lodi vyndejte pepř a zvon; zvonem vyndejte CHUMPA; CHUMPem zatáhněte za závaží a rychle seberte deštník; BLOUNTEM si jděte stoupnout na ruku a CHUMPEM skočte na spínač (spodní plošinka); seberte zub; jděte k barelu na boku lodi; připevněte deštník do díry v barelu; vlezte si dovnitř a zubem přeřízněte provaz.... šťastný let... šťastné přistání...

Idol

Seberte deštník; použijte ho na levou díru; podívejte se na slečnu dírou v zubu; po zamilované animaci přeskočte pomocí kamene na druhou stranu; seberte ruku; první dva překážející zrůďáky odpalte golfovou holí; seberte toast; skřetovi se jménem MAC, dejte minci a hned úder holí; dejte toast do přilby a rozdrťte ho pomocí hole; výslednou směs nasypte za krk BANZAIovi; a taky ho rychle odpalte...; seberte štít a zavěste ho na keř; ruku použijte k zabavení KENDA; ZEMBLovi hoďte trochu pepře přes rameno; seberte hůlku; CHUMPem vyprovokujte DJONGA; BLOUNTem mu zatahejte za jazyk; hůlkou doplňte žebřík na skálu a vylezte tam; CHUMPem vyprovokujte PUNKYho a BLOUNTem na něj shoďte kámen; dívka je zachráněna, ale...

Tma

Najděte sirky (pár kroků vlevo) a používejte je kde se dá; seberte naběračku a část kosy; kusem kosy vylámejte všechny přední části úkrytů (DEN) a balónek s vodou u šaška; zapalte pirátovi nohu a hned ji zase uhaste; seberte žlutý plamen a dejte ho do skleněné nádoby; stiskněte tlačítko ve slově AMONIAC; seberte zrcadlo a masku u šaška; masku dejte na lebku; otevřete a zavřete lebku - tím získáte modrý plamen, který také dejte do sklenice; ze zelené ruky, která se objevila, seberte zátku a nahraďte ji zrcadlem; naběračkou vyndejte žlutý plamen a seškrabte trochu krve z nápisu; krev nalejte pirátovi do lahve; můžete ji sebrat a položit na plošinku (PEDESTAL); zazátkujte ji; červený plamen seberte a dejte ho do skla; masku dejte tentokrát na druhou lebku; vyndejte modrý plamen; vampírovi dejte část kosy; všechny plameny vhoďte do skleněné koule; výsledný náboj vás dostane dál...

Obři a drak

Seberte dva kameny (DOLMEN); větší kámen hoďte na křoví u rytíře; vezměte houbu a namočte ji v bazénku; napuštěnou houbou uhaste oheň; seberte vidličku; BLOUNTem jděte na levou část pastičky a CHUMPem zatahejte za maso; promluvte si s králem; pod jednou věží se schovává i princezna; seskočte a promluvte si s rytířem - dostanete lahvičku MEMORANDA; pomocí vidličky sundejte maso z pastičky; nyní přejděte dveřmi vpravo do další části; seberte lžíci a položte ji na kámen vlevo; dírou ve stěně prolezte na stůl pro cukr; CUHMPem skočte na levou část lžíce a BLOUNTem na ni hoďte cukr; rychle vylezte nahoru; CHUMPem si čichněte k paprice a BLOUNTem přiložte maso; vraťte se do první části; do nosu lebky dejte vidličku; do ucha penízek; do jezírka nalejte MEMORUM; na vidličku napíchněte okořeněné maso; seberte zmateného draka a minci; jděte do druhé části; s CHUMPem se postavte na psí ruku; s BLOUNTem seberte další cukr a dejte ho psovi; seberte tkaničku; na spodek klece s myší hoďte zvon; přivažte na něj tkaničku; promluvte si s myší a dejte jí minci; klíčkem odemkněte spodní vrátka a pusťte do nich draka; vynese dopis, který seberte; myšákovi vraťte klíč, on vrátí penízek; Korině dejte kámen a kapitánovi dejte dopis - on ho zabalí; seberte ho a jděte zkoumat Korinin meč...

Dynamit

Seberte ostny z housenky, střelný prach a tyčku; tou dloubněte do kamene nad mnichem; seberte kámen; pomocí hůlky sundejte z lebky přilbu; kamenem rozbijte flétnu a uhoďte do pařezu; naberte smolu do helmy; seberte tubu a opracujte ji kamenem; stoupněte si na pařez nahoře a dejte píšťalu človíčkovi; až přiletí pták, naskočte na něj OOYOU a máte kouzlo; seberte tubu; dejte do ní střelný prach a knot; škrtněte kamenem o hlavu; dynamit hoďte na velký kámen vpravo; OOYOU začarujte mladý výhonek bambusu; začarujte i lebku; seberte bambus dejte ho dírky; do bambusu strčte střelný prach, zalejte ho smolou, nakonec přidejte knot; až vám knoty dojdou, seberte si nějaké vlasy z lebky; škrtněte kamenem o hlavu a zapalte dynamit; ten hoďte na věž; to opakujte asi šestkrát; po zničení věže si promluvte s čarodějem; budete transformováni do motýla; BLOUNTem vejděte do dveří vpravo nahoře...

Město

Jděte do dveří, kam zmizel CHUMP; chlapovi dejte penízek a dopis; seberte vejce (BOA-BOA) a klíč; klíčem odemkněte měsíční světlo v kleci (vlevo); jako vlk si promluvte s chlapem, který vám sebral peníz i CHUMPa; skočte na pohovku; seberte špagetu; otevřete hrnec; shoďte skříňku (CUPBOARD) z police; skočte na ni z police jménem CORNICE; ze skříňky seberte kladivo; skočte na péro; kladivem uražte roh jednorožci; roh seberte a jděte ven; staré paní spravte střechu deštníkem - dá vám láhev s teplou vodou; tu dejte na vejce v hnízdě na střeše; 2x zazvoňte na dveře do alch. dílny; potom vstupte; teďka ovládáte jen dvě ruce - Levá ruka používá, Pravá bere; sáhněte na recept a přečtěte si ho; seberte vejce a dejte ho na láhev teplé vody; seberte střep a vhoďte ho do nádoby (MORTAL); pomocí paličky střep rozmělněte; pusťte vodu a nalejte ji do KATLE; taky tam hoďte špagetu; pomocí zapalovače podpalte kotel a vyndejte vařenou špagetu; seberte roh jednorožce a dejte ho na spodní plotýnku; opět ji podpalte; do MIXERU postupně vhoďtě tři přísady - spálený roh, špagetu a skořápku; zapněte mixér a vznikne GROMIXIR,který dejte hádkovi; vyrobte ještě jednu kopii lektvaru; tu dejte do lahve; GROMIXIR nechte vypít ptáčkovi na střeše...

Město II.

Jděte do domu vpravo; Fulbertem (hadem) stiskněte spínač (úplně vlevo); vlkem nadzdvihněte noční stolek a hadem vyndejte mýdlo; pomocí kladiva vyřešte padací dveře; dále použijte kladivo na Traveling box = píšťala; ještě si pomocí kladiva popovídejte s chlápkem - určitě vám vrátí peníz; venku zalijte obě rostliny GROMIXIREM; Fulbertem zatáhněte za páku vpravo; Blountem rychle naskočte a Fulbertem znovu zatáhněte; Fulbertem vyšplhejte po kytce nahoru a udělejte most pro Blounta; ten sebere botu a dostane se dolů komínem; Fulbertem vylezte po druhé kytce pro dopis; ten použijte dvakrát na zrcadlo; Fulbertem opět vylezte po květině a rychle seberte spadlý květ; znovu jděte do alch. dílny; otočte stranu a přečtěte si návod na SPEEDIXIR; v PESTLE rozmačkejte kost z chobotnice; uvařte botu (jako špagetu) a vydestilujte květ tím, že ho dáte do destilační kolony a podpálíte hořák; opět nastrkjete všechny tři věci do mixéru a zapněte ho; výslednou hmotu nalijte do lahve vpravo; venku vyšplhejte na střechu; Fulbertem udělejte most pro Blounta, který musí přelézt ke zvonu; napijte se elixíru a použijte píšťalu na zvon; přelezte zpátky a strčte do ptáka; rychle běžte sebrat padající pírko; v alch. dílně namíchejte poslední roztok; do kádě nahoře nalijte vodu a namočte mýdlo; mincí pusťte větrák a rychle namočte klíč v mýdlové vodě; bleskově ho použijte na větrák; vydestilujte Memorum a nalijte ho do mixéru; seberte pírko; podpalte ho na plotně; vznikne prášek, který bude taky putovat do mixéru; elixír nalijte do lahve...

Mraky

Seberte nůž a závaží. To hoďte do koše pod balónem. Odřežte závaží, které svým pádem omráčí kozu. Promluvte si s OOYOU. Blountem vypusťte balónek (vpravo je taková pumpa). Až bude nad OOYEM, naskočte. Zakouzlete na černé vykukující vlasy a BLOUNTEM si promluvte s obrem. Vypusťte další balónek a OOYOU se opět přeneste na další ostrůvek, na kterém zakouzlete na kámen. Blountem seberte rybářský prut pomocí golfové hole. Jděte do druhého obrazu vlevo. OOYEM si stoupněte na lopatku (taky vlevo). Blountem stiskněte jednou tlačítko na katapultu. Pak se běžte podívat do dalekohledu (věž vpravo) a tím upoutáte pozornost obra - COLLOSE. OOYA by měl přistát dole u sýru. Zakouzlete na něj a seskočte ke katapultu. Blountem dejte katapult do původní polohy a stoupněte si na lopatku. OOYOU nastavte katapult o jeden stupeň a zakouzlete na obrázek lodě vpravo nahoře. Blountem seberte červa pomocí prutu. Dejte katapult opět do původní polohy a stiskněte druhé tlačítko na katapultu. Nastavte katapult o dva stupně a jděte se podívat do dalekohledu. Střela by měla zasáhnout obra do hlavy a rozbít mu přilbu. Jestli se to nestalo, špatně jste nastavili katapult a musíte to zopakovat. Pomocí prutu seberte ještě dalekohled a pak se vydejte zpátky do prvního obrazu. Prutem ulovte rybu v díře mezi mraky, a ještě přitáhněte mrak, který vykukuje za skálou. OOYOU si stoupněte před obličej obra. Blountem vypusťte balón a rychle leťte k OOYOVI. Tím rychle naskočte na balón a Blountem propíchněte nožem mrak. OOYOU vlezte na horní kráter a Blountem ucpěte spodní gejzír. Uřežte všechny závaží na balóně a s OOYOU do něj vlezte. Hoďte dvě závaží do balónu. Teď použijte dalekohled na podivný malý znak na kameni. Uvidíte mrznoucí blechu. OOYOU na ni začarujte. Seberte ji a jděte do druhého obrazu. Rybou přeřežte dřevěný trámek a promluvte si s OOYEM. Stínem promluvte s oběma stínama a na robota použijte nůž. Blechu hoďte na COLLOSOVU hlavu...

Blecha

S blechou zalezte dole do zubu a párátko, které získáte, dejte do pravého oka. Do oka se podívejte a zjistíte, že je v něm kamínek. Skočte do levého ucha a kamínek je venku. Vemte párátko a jděte k jizvě. Když vykoukne blešák, prašťte ho párátkem. A vůbec, vymlaťte celou rodinu. Chyťte se chlupu, který kouká z nosu. Strčte kamínek na slzu. Znovu zatáhněte. Svezte se po slze.(?) Až dojedete shoďte kamínek a dveřmi vpravo se vraťte do obrazu s katapultem. Stínem Blounta seberte kamínek a dejte hop do spodního stroje. OOYOU zakouzlete na lodičky a seberte vypadlé kolo. Kolo dejte do robota a seberte mu z jazyka kousek pylu, který obratem ruky hoďte na COLLOSA. Blechou skočte na nos a až se začne COLLOSUS drbat, zopakujte to. Seberte pyl a dejte ho do pravého ucha. Musíte ho tam ale narvat. Do nosu dejte párátko a skočte na pravý límec...

Dva vládci

Vezměte si FULBERTA a vylezte na svícen. Seberte svíčku a postavte se na misku na stole. Vlkem praštěte do zeleniny (hned vedle). Rozhoupe se lustr. Rychle skočte i na druhý lustr a seberte fenykl (či co..). Nadzvedněte pokličku nad hrncem.Teď musíte poklábosit s princeznou a stráž zlikvidovat kladivem. Seberte pistoli,promluvte si s divnou ženou a polibte princeznu.Rychle vezměte hůlku (žena se nesmí dívat - jinak to musíte zopakovat) . Seberte také svoje dvě postavy a přesuňte je dveřmi v horní části . Vlkem jděte pod knihu a FULBERTEM vylezte po tyči . Zatímco Vlk chytá brýle, musí jít FULBERT opět skrz dveře a stoupnout si mezi kašnu a mezi ruce na zdi. Tím jste snad získali brýle. Těmi můžete nyní sebrat cibuli . Dále prozkoumejte dvě části fontány a vyslechněte princeznu. Dejte svíčku na prostřední ruku a zapalte ji hůlkou. To samé zopakujte na zbylé ruce. Správné pořadí rukou si musíte odhalit sami. Na konci této části kola se otevře kašna, do které urychleně vejděte. V nové části podarujte krále rukou a TIBa (nahoře) pistolí.Vpravo ještě předejte FILOVI fenykl a najděte talíř. FULBERTEM vylezte po tyči a BLOUNTEM skočte na druhý lustr (už zas?) . Chvíli vyzvídejte u motýla . Pak použijte cibuli na chlapa se sekerou. Rychle mu ji seberte . Opět podarujte šaška hůlkou . FULBERTEM vlezte do dírky (asi na brouky) a rychle vylezte na FILOVU tyč.V ten samý moment dejte BLOUNTEM šaškovi talíř. Král zahodí bačkoru rovnou k FILOVI.Ihned ji seberte. Šaškovi seberte hůlku, kterou jste mu dali. Tou teď uhaste svícny. Při správném pořadí (nejspíš pravý-levý-prostřední) se znovu otevře kašna.Pomocí kašny a mince se dostaňte zpět. Zde se pomocí rozhoupaného lustru dostaňte na krb. Sekeru vložte do hrnce, FULBERTEM se připravte k princezně a Vlkem zalezte do pece (do krbu). Až se začnou trpaslíci rojit,rychle vylezte FULBERTEM na svícen. Po několika "akcích" by se měla uvolnit lebka, kterou seberte. Taktéž naložte se sekerou. Princezně dejte bačkoru a fontánou prolezte znovu do druhé části.Tady dejte lebku králi a utíkejte do dveří nalevo. Další část je hotova!

Šachy

Jdi do dílny. Fulbert zabaví pavouka a Blountem jdi ke knize u obrazu. Vlez do ní. Získáš křídu. Vlez do sochařské knihy (vlevo) a získej kružidlo. Seber koně . Fulbertem klikni na hromádku prachu a Blountem na létající prach , aby se rozkýchal. Seber všechna čísla . Blount půjde k pavoukovi a Fulbert před obraz s měsícem . Teď se vyděsí pro změnu pavouk a ty můžeš sebrat devítku. Seber štětec. Potom Blount použije kružidlo na arch papíru - máš osmičku. Nyní hoď všechna čísla do nádoby s inkoustem. Použij štětec na nádobu s inkoustem a namaluj před vozík na obraze krávu.Použij minci jako kolo pro vůz. Vůz popojede, kolo upadne. Seber minci a z vozu kus mramoru. Klikni na knihu geometrie, skákej na ní tak dlouho, až vypadnou šipky. Vezmi je a dej do otvoru ve stromu ve velké knize - získáš Bowmana . Otoč stránku a štětcem namaluj cestu. Koně dej rytíři. Otoč stránku, použij 2x štětec a získáš mandolínu . Použij sekeru na pravítko a máš dva kusy dřeva. Nyní jdi do šachovnice. Namaluj figurky křídou na dřevo a kroužkem na mramor. Použij dláto a kladivo na dřevo a druhé dláto a kladivo na mramor. Potom dej obě figurky do hrnce s barvou a použij na ně štětec. Žongluj oběma rukama s míči a prase praskne . Vhoď minci do prasete. Hraj na mandolínu oběma rukama. Seber zkamenělého Othella a použij ho na Capthrona na šachovnici. Použij Bowmana na dva strážce a na zlatý klíček na věži (postupuj po jednom políčku, až se dostaneš na to správné). Dej Lovera na políčko se značkou mandolíny, dej mu malou mandolínku a nech ho na ni hrát. Nyní s ním můžeš vstoupit do věže s klíčem . Popřejme mu chvíli soukromí a věnujme se další hře. Killer stiskne páku a kat zmizí . Rytíř (postupuje jako jezdec v šachu) bojuje s vojáky, kteří se objeví vlevo a vpravo od krále, když se dostane na jedno ze žlutých polí u krále. Potom ho dej na žluté pole vlevo od krále. Postav Bowmana na pole, ze kterého může kontrolovat žluté pole vpravo od krále.

Nakonec Killer vezme sekeru a král je šach - mat.

Zrcadla, mozek

Použij vejce na zrcadlo času a dej kuře otvorem Blountovu zrcadlovému obrazu. Zrcadlový Blount použije kuře na zrcadlo vychrtlosti a vrátí ho otvorem Blountovi. Blount kuře použije do malého otvoru a potom do zrcadla tloušťky (2x) a dá ho zrcadlovému Blountovi. Ten ho použije na velkou díru. Démon se probudí. Zrcadlový Blount použije kuře na zrcadlo vychrtlosti a dá kuře zpět Blountovi a ten ho použije na zrcadlo času a získá tak slepici, kterou ještě použije na zrcadlo tloušťky. Jdi k mozku. Vlk rozbije skleněnou skříňku uprostřed a Blount mačká tlačítko, dokud se neobjeví Colossus. Vlk ho praští a Blount sebere zrnko písku. Vlk stiskne páku výhybky vpravo, takže vozík pojede k jezeru. Oba jedou vozíkem k jezeru. Vlk skočí do jezera. Až se z jezera vynoří oči, Blount na ně použije písek.Až se objeví ryba v bublině, Blount použije vozík, aby rybu osvobodil. Vlk stiskne páku výhybky, aby vozík mohl jet rovně, použije vozík, chytí se ryby a na druhé straně vytáhne píšťalu z kamene. Studnou a dveřmi se vrátí k Blountovi. Zopakuj celý postup, aby se ryba znovu objevila. Nyní nasedne do vozíku Blount a sebere píšťalu. Použije growingelixír na kytku pod oknem úplně vpravo. Fulbert vyšplhá nahoru. Blount vyjde až do okna a zapískáním přivolá draka. Použije na něj growingelixír. Potom použije píšťalu na palisádu a na louži s klíčem ( musíš opět zopakovat postup s rybou ). Vezme klíč a otevře jím truhlu. Vezmi z ní zkrášlovací mast. Sedne na draka a ten ho donese k semenům, na které použij tlustou slepici. Seber poslední semeno. Jdi zpět k zrcadlům. Dej semeno démonovi. Blount použije zkrášlovací mast na zkrášlovací zrcadlo a jakmile se změní v krasavce , zrcadlový Blount rychle použije mast ošklivosti na zrcadlo ošklivosti. Oba potom projdou zrcadlem do další úrovně.

Pozitiv a negativ

Nejprve promluv s pozitivní polovinou boha a seber vlákno času, které spadne dolů . Použij sekeru na bránu a kladivo na zeď . Rychle použij oba zvonky a až obě ruce uchopí řetěz, skoč na něj. Seber skladbu. Hoď skladbu do bazénu a použij znovu zvonky. Skoč znovu na řetěz a do bazénu. Nyní máš dvě skladby. Žlutou dej na stojan k andělovi a červenou na druhý stojan k čertovi. Hoď minci do svatozáře andělovi a kladivo použij na mrak u čerta. Svaž noty vláknem času a zazvoň na oba zvonky, aby ruce dokončily práci. KONÉÉÉC

Diskuze (3) Další článek: Command & Conquer: Red Alert 2 – co dodat?

Témata článku: , ,