God of War mělo mít více bossů, nebyly na ně ale prostředky

Poslední přírůstek do série God of War byl výjimečným počinem herního roku 2018. Jestli mu ale něco chybělo, byl to rozhodně větší počet rozmanitých a epických bossů.
God of War mělo mít více bossů, nebyly na ně ale prostředky

Severské pokračování série God of War změnilo zaběhlé pořádky a na rozdíl od předchozích dílů už nemělo tolik úžasných soubojů s bossy, které by vám ohromily velikostí nepřítele i svojí epičností. Ano, byl tu Baldur, drak z hory, ale potom? Spousta trollů (ani nejsou považovaní za bosse jako takové), kteří spíše jenom měnili barvu a element, kterým vás poškodili. A samozřejmě Valkýry, které vám daly ten správný test co se obtížnosti týče. Ukazuje se, že to tak úplně nebyla původní vize vedoucího vývoje Coryho Barloga, který všeobecně zřejmě má často dost vysoké nároky. Kromě množství bossů totiž musel finančním prostředkům ustoupit i v případě DLC, které by bylo až příliš náročné na tvorbu. 

God of War mohlo mít i DLC, vedoucí vývoje měl ale příliš náročnou vizi

God of War mohlo mít i DLC, vedoucí vývoje měl ale příliš náročnou vizi

"Vystřihli jsme spoustu soubojů s bossy. Měli jsme jich původně o mnoho více a hra byla neuvěřitelně ambiciozní a šílenější. Ale potom, když se posouváte ve vývoji, řeknete si, že tohle už je moc. Tohle prostě nejde udělat. Jeden boss zabere čas asi 30 vývojářů na rok a půl. To je strašně moc," vysvětloval Barlog, proč nebylo možné do hry promítnout všechny jeho vize.

Hrou roku je God of War, nejvíce ocenění má Red Dead Redemption 2

Hrou roku je God of War, nejvíce ocenění má Red Dead Redemption 2

Pro příklad můžeme uvést, že už dříve Barlog řekl, že lidé se ho hodně ptají na obřího ptáka v Helheimu. Právě ten je jedním z vyškrtnutých bossů, který původně měl být opravdovou lahůdkou. Jenže nakonec musel jít z kola ven právě z toho důvodu, že by bylo až příliš náročné vytvářet další masivní boss fight.

Pokračování God of War musí být ještě větší a lepší, tvrdí designér hry

Pokračování God of War musí být ještě větší a lepší, tvrdí designér hry

Doufejme, že vzhledem k obrovskému úspěchu God of War se v příštím díle už nebude muset Barlogův tým držet tolik zpátky a dostane do rukou ještě větší důvěru. Protože právě obří souboje s bossy jsou to, co jsme mohli na sérii vždy obdivovat a její vývojáři je umějí udělat opravdu mistrně. 


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu ke hraní zcela zdarma

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu k…

Kdy, když ne teď.

22.  1.  2020 | | 12 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 12 N/A
Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, největší problém má Xbox

Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, n…

Cyberpunk 2077 dostal minulý týden odklad data vydání a vyjde tak až v září. Polský insider Borys Niespielak tvrdí, že je to kvůli optimalizaci pro konzole.

23.  1.  2020 | | 8 N/A
Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Recenze

Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Rece…

Masivní MMORPG Black Desert konečně dorazilo na mobilní telefony a vypadá to na hodně slušnou zábavu.

13.  1.  2020 | | 3 N/A