God of War mělo mít více bossů, nebyly na ně ale prostředky

Diskuze čtenářů k článku

Karbarfly  |  19. 01. 2019 13:36

Excuse me ale.. 30 vývojářů na rok a půl na jednoho bosse..? Ehm.. 😀
Sám trochu víc programuju a něco grafiky jsem taky pobral a vím jak náročné je udělat assety apod. ale rok a půl ve skupině 30ti velice nadaných lidí mi zní jednoduše jako taková volnočasovka pro ně mezi jinými projekty než jako plnohodnotná práce na plný úvazek.
Za rok a půl by to měl být schopný vytvořit i jeden člověk, pokud by jel stylem 37,5 pracovních hodin týdně.

 |   |  Odpovědět
Brk  |  20. 01. 2019 13:57

Nebacil jsi se poslední dobou někde trochu víc do hlavičky? 🤨🤔

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor