Když jsem uplně to samý psal na facebooku tak mě tam "vizionáři" a "průkopníci" kamenovali v komentech, ale já zkoušel před 10 lety OnLive a už v tý době mi bylo jasný že cloudový hraní je hodně ale fakt hodně vzdálená budoucnost. Tenkrát jsem psal před těma 10 lety že jediná možnost jak to může fungovat je mít server v každym většim městě, tenkrát byl nejbližší server myslim v Německu a na tom to celý stojí a padá. Pak samozřejmě komprese obrazu, jo, dneska máme lepší kodeky, ale jak řikáš, srovnávat to s obrazem "bez komprese" (dávam do uvozovek protože i tam ňáká komprese je) co leze z grafiky do monitoru prostě nelze. Ten zážitek je podobnej spíš sledování youtube videa než hraní. Hádam že dneska ta kvalita obrazu bude variabilní a závislá na rychlosti připojení ale stejně ani 4K video na youtubu se nemůže ani z daleka rovnat kvalitě obrazu když si tu hru renderuju u sebe na to už je potřeba sakra rychlej net, pokud google tvrdí že to bude vypadat srovnatelně jako lokální hraní, tak jsou to jenom keci v kleci, to prostě fyzikálně neni možný, můžou mít třeba H896 a HEVC 3.0 a stejně to nebude možný, aspoň ne s běžnym připojením. A to všechno ještě může fungovat jenom za předpokladu že má člověk připojení s dobrou agregací a s nikym ho doma nesdílí, což je prostě absolutní sci-fi. Já mam z toho cloudovýho hraní docela strach protože jestli se to víc rozšíří tak to může znamenat znova zavedení FUPů u pevnejch připojení a nebo razantní zdražení, tohle si operátoři líbit nenechaj.