Google Stadia startuje ve vybraných zemích, o zázrak se zatím nejedná

Diskuze čtenářů k článku

Michal  |  22. 11. 2019 09:50

Nechápu co na tom zase kdo nepochopil. Tohle bylo úplně jasné každému, kdo cloud gaming zkusil nebo o něm něco trochu ví. Má to spoustu omezení a podmínek a při jejich nesplnění je z toho více než špatný zážitek.

- Je třeba vysoce kvalitní (rychlé) a velice spolehlivé internetové připojení a to na všech prvcích mezí serverem a koncovým zařízením tj. i ve vaší síti!
- Input lag je něco co prostě nesnížíte. Není to fyzikálně možné i kdyby Google sliboval modré z nebe tak jsou to jen kecy. Pokud jste jako já co je na input lag alergický, ani cloud gaming nezkoušejte.
- I přes spoustu slibů není kvalita obrazu srovnatelná s lokálním hraním. A to se vůbec nebavíme o věcech jako jsou artefakty a ztracené snímky obrazu. Ale prostě ta komprese tam je a je viditelná.
- A nakonec je tu cena a celkové cenový model. Pro drtivou většinu hráčů je to nesmysl. Většina hráčů ani náhodou nehraje desítky her měsíčně, ale mají svoje oblíbené hry co si koupí a ty často hrají i několik let takže platit měsíční paušál za to, že můžou hrát stále ty stejné hry a za několik měsíců mnohonásobně cenovku té hry přeplatit se fakt nevyplatí.

 |   |  Odpovědět
Mgr. Tomáš Bouzek  |  23. 11. 2019 11:35

Jen bych doplnil, že u Google stadia šitu si musíte hry znovu koupit za přemrštěné ceny, abyste je mohli hrát v nízké kvalitě, resp. spíše hrát nemohli, protože produkt nefunguje. Naštěstí to má alespoň gender neutrální kontroler, kterým se devianti z Googlu chlubí. Barva wasabi green!

 |   |  Odpovědět
pidalin  |  25. 11. 2019 12:12

Když jsem uplně to samý psal na facebooku tak mě tam "vizionáři" a "průkopníci" kamenovali v komentech, ale já zkoušel před 10 lety OnLive a už v tý době mi bylo jasný že cloudový hraní je hodně ale fakt hodně vzdálená budoucnost. Tenkrát jsem psal před těma 10 lety že jediná možnost jak to může fungovat je mít server v každym většim městě, tenkrát byl nejbližší server myslim v Německu a na tom to celý stojí a padá. Pak samozřejmě komprese obrazu, jo, dneska máme lepší kodeky, ale jak řikáš, srovnávat to s obrazem "bez komprese" (dávam do uvozovek protože i tam ňáká komprese je) co leze z grafiky do monitoru prostě nelze. Ten zážitek je podobnej spíš sledování youtube videa než hraní. Hádam že dneska ta kvalita obrazu bude variabilní a závislá na rychlosti připojení ale stejně ani 4K video na youtubu se nemůže ani z daleka rovnat kvalitě obrazu když si tu hru renderuju u sebe na to už je potřeba sakra rychlej net, pokud google tvrdí že to bude vypadat srovnatelně jako lokální hraní, tak jsou to jenom keci v kleci, to prostě fyzikálně neni možný, můžou mít třeba H896 a HEVC 3.0 a stejně to nebude možný, aspoň ne s běžnym připojením. A to všechno ještě může fungovat jenom za předpokladu že má člověk připojení s dobrou agregací a s nikym ho doma nesdílí, což je prostě absolutní sci-fi. Já mam z toho cloudovýho hraní docela strach protože jestli se to víc rozšíří tak to může znamenat znova zavedení FUPů u pevnejch připojení a nebo razantní zdražení, tohle si operátoři líbit nenechaj.

 |   |  Odpovědět
Mgr. Tomáš Bouzek  |  23. 11. 2019 11:30

Zvratky totalitního Googlu již dosáhly nevídané úrovně. na trh pustilo nefunkční produkt, který se chlubí genderově neutrálním kontrolerem. Nekupovat! Video k této Google deviaci např. zde https://www.youtube.com/watch...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu ke hraní zcela zdarma

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu k…

Kdy, když ne teď.

22.  1.  2020 | | 15 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, největší problém má Xbox

Za odložením Cyberpunku prý stojí slabé konzole, n…

Cyberpunk 2077 dostal minulý týden odklad data vydání a vyjde tak až v září. Polský insider Borys Niespielak tvrdí, že je to kvůli optimalizaci pro konzole.

23.  1.  2020 | | 9 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 12 N/A
Zadarmo nebo se slevou: čínský Nový rok a The Bridge zdarma

Zadarmo nebo se slevou: čínský Nový rok a The Brid…

Na všech platformách je každou chvíli nějaká slevová akce. Někdy je toho ale tolik, že se v tom člověk jen těžko orientuje. My vám s tím rádi pomůžeme. Podívejte se níže na akce, které by vám tento týden neměly uniknout.

24.  1.  2020 | | 3 N/A