Google vysvětluje absenci 4K na 60fps u mnoha her, limity jsou prý u vývojářů

Jedním z velkých taháků Stadie bylo jednoznačně to, že má zvládnout rozlišení 4K v šedesáti snímcích za vteřinu. Úvodní týden ale ukázal, že zatím nic nejde podle představ.

Google Stadia se stal dalším z projektů, které se snaží posunout herní svět z nabušených domácích počítačů na cloud a zatím, jak se zdá, v tom stejně jako předchůdci této služby selhává. Odezva je prý místy opravdu nesnesitelná a slibovaných šedesáti snímků za vteřinu v rozlišení 4K dosahuje opravdu jenom zlomek her a uživatelů.

Kupříkladu v případě Red Dead Redemption 2 se Stadii nedaří dorovnat ve snímkování ani Xbox One X. Google však dává od problému ruce pryč s tím, že vývojáři na optimalizování výkonu stále pracují a Stadia jako taková 4K v šedesáti snímcích zvládá. 

"Stadia streamuje 4K ve 60fps. Vývojáři dělají co mohou, aby stejně jako na ostatních platformách dosáhli co nejlepších výsledků. Dáváme jim volnost v tom, jak nejvyšší kvality dosáhnout a velmi nás potěšili, co dokázali ke spuštění služby. Věříme, že většina vývojářů může a také bude hry pro naši platformu ještě zlepšovat," stojí v prohlášení.

Má podle vás Stadia budoucnost, nebo skončí v zapomnění jako zatím všechny streamovací služby?

Diskuze (2) Další článek: Playstation 5 citelně zkrátí nahrávací časy díky SSD disku od Samsungu

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,