Gore

Gore se řadí mezi průměrně až vůbec sledované hry. Možná je to pro ni dobře, protože jen z téhle skupiny může udělat skutečnou díru do světa, narozdíl od těch velkých a velmi očekávaných projektů, kteří jen stěží naplní to, co si o nich hráči vysní a herní redaktoři vymyslí.
Gore se řadí mezi průměrně až vůbec sledované hry. Možná je to pro ni dobře, protože jen z téhle skupiny může udělat skutečnou díru do světa, narozdíl od těch velkých a velmi očekávaných projektů, kteří jen stěží naplní to, co si o nich hráči vysní a herní redaktoři vymyslí. Ale zase na druhou stranu, hra pocházející z této skupiny má alespoň komerční (a tedy i budoucnost firmy) úspěch téměř zaručený, což zas u Gore není vůbec jisté. U Gore mám totiž obavu, že lehce minula svou dobu, protože to, co nabízí, by se asi uchytlo v době first-person stříleček mánie, která už dávno odezněla.

Na Gore se jen těžko hledá něco, co se požaduje po dnešních hrách - tedy co nejvíc unikátnosti a originality. Gore je v podstatě tuctová doomovka, nevím, jak jinak to říct. Tým 4D Rulers se během vývoje víc než na cokoliv jiného zaměřil na technologii hry. Hra bude používat vlastní OpenGL (o podpoře Direct 3D se neuvažuje) engine, který hravě zvládne veškeré dnešní požadavky jako je 24-bitový rendering, dynamické osvětlení a odlesky, oblíbený damage mapping (vymakaný systém poškození těla - jako v Kingpinu). O AI se postará ART (acquired recalled tactics) systém. Ten by měl být stejně jako celý engine hry na výši, NPC postavy by měly mít své paměti (a hlavně by se měly z nich učit), měly by dobře spolupracovat s ostatními (předávání informací o vás a tak), měly by poznat vaši výzbroj a podle toho se přizpůsobit. S každou NPC si budete moci popovídat, přemluvit ho ke spolupráci nebo ho jen vyzpovídat. Stejně tak je budete moci poštvat proti vám a oni pak vás udají místním jednotkám a tak. To už zní poměrně slušně, ne? O animaci se postará jejich vlastní skeletální systém. Díky němu by měl Gore mít tu nejdokonalejší animaci ze všech first-person her. Hlavní charakter by měl mít hodně přes sto animací a ostatní postavy ze hry jich prý nebudou mít o mnoho méně.

No doufám, že si 4D Rulers včas uvědomí, že technologie není vše a že zapracují i na hratelnosti a designu, protože ten je, jak říká John Romero (spoluzakladatel žánru), zákon.

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: komiksárna za vše…

Deadpool byl kdysi průlomem pro filmovou komiksovou scénu a Spider-Man se nyní snaží o to samé také na herním poli. Povedlo se?

4.  9.  2018 | | 14 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A