Gore

Gore se řadí mezi průměrně až vůbec sledované hry. Možná je to pro ni dobře, protože jen z téhle skupiny může udělat skutečnou díru do světa, narozdíl od těch velkých a velmi očekávaných projektů, kteří jen stěží naplní to, co si o nich hráči vysní a herní redaktoři vymyslí.
Gore se řadí mezi průměrně až vůbec sledované hry. Možná je to pro ni dobře, protože jen z téhle skupiny může udělat skutečnou díru do světa, narozdíl od těch velkých a velmi očekávaných projektů, kteří jen stěží naplní to, co si o nich hráči vysní a herní redaktoři vymyslí. Ale zase na druhou stranu, hra pocházející z této skupiny má alespoň komerční (a tedy i budoucnost firmy) úspěch téměř zaručený, což zas u Gore není vůbec jisté. U Gore mám totiž obavu, že lehce minula svou dobu, protože to, co nabízí, by se asi uchytlo v době first-person stříleček mánie, která už dávno odezněla.

Na Gore se jen těžko hledá něco, co se požaduje po dnešních hrách - tedy co nejvíc unikátnosti a originality. Gore je v podstatě tuctová doomovka, nevím, jak jinak to říct. Tým 4D Rulers se během vývoje víc než na cokoliv jiného zaměřil na technologii hry. Hra bude používat vlastní OpenGL (o podpoře Direct 3D se neuvažuje) engine, který hravě zvládne veškeré dnešní požadavky jako je 24-bitový rendering, dynamické osvětlení a odlesky, oblíbený damage mapping (vymakaný systém poškození těla - jako v Kingpinu). O AI se postará ART (acquired recalled tactics) systém. Ten by měl být stejně jako celý engine hry na výši, NPC postavy by měly mít své paměti (a hlavně by se měly z nich učit), měly by dobře spolupracovat s ostatními (předávání informací o vás a tak), měly by poznat vaši výzbroj a podle toho se přizpůsobit. S každou NPC si budete moci popovídat, přemluvit ho ke spolupráci nebo ho jen vyzpovídat. Stejně tak je budete moci poštvat proti vám a oni pak vás udají místním jednotkám a tak. To už zní poměrně slušně, ne? O animaci se postará jejich vlastní skeletální systém. Díky němu by měl Gore mít tu nejdokonalejší animaci ze všech first-person her. Hlavní charakter by měl mít hodně přes sto animací a ostatní postavy ze hry jich prý nebudou mít o mnoho méně.

No doufám, že si 4D Rulers včas uvědomí, že technologie není vše a že zapracují i na hratelnosti a designu, protože ten je, jak říká John Romero (spoluzakladatel žánru), zákon.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Takhle vypadají nejlepší hry z výstavy E3 2018: je na co se těšit

Takhle vypadají nejlepší hry z výstavy…

Výstava E3 není jen o odhalení a novinkách. Také jsme se dočkali tuny nových obrázků z očekávaných her.

19.  6.  2018 | | 2 N/A
Nejžhavější trailery a videa z výstavy E3 2018: vše v pohybu

Nejžhavější trailery a videa z výstavy…

Obrazovou galerii máme za sebou, teď jsou na řadě ty nejlepší trailery. A že jich bylo.

17.  6.  2018 | | 1 N/A
E3: Forza Horizon 4 se bude odehrávat v Británii za střídání ročních období

E3: Forza Horizon 4 se bude odehrávat …

Na konferenci Microsoftu snad nesmí nikdy chybět Forza. Nová Forza Horizon 4 se bude odehrávat v Británii a nabídne čtyři roční období.

13.  6.  2018 | | 2 N/A
Battlefield V se chlubí novým trailerem a slibuje režim Battle Royale

Battlefield V se chlubí novým trailere…

9.  6.  2018 | | 2 N/A
Skvělá akční parodie Totally Accurate Battlegrounds dočasně zdarma

Skvělá akční parodie Totally Accurate …

Je to free, tak proč to nezkusit.

7.  6.  2018 |
Agony: přehnaně odporné (recenze)

Agony: přehnaně odporné (recenze)

Kdo ví, třeba každý z nás jednou skončí v pekle. A pokud to tam vypadá jako v Agony, rozhodně se nemáme na co těšit.

7.  6.  2018 | | 3 N/A
Playstation 5 využije speciálně navržený grafický čip Navi od AMD

Playstation 5 využije speciálně navrže…

Playstation 5 se musí pochlubit celou řadou nejmodernějších technologií a díky Forbesu můžeme nahlédnout na pravděpodobný hardware o něco dříve.

15.  6.  2018 |
E3 2018: drby a klepy aneb co čekat na největším herním veletrhu

E3 2018: drby a klepy aneb co čekat na…

Letošní E3 bude velké. A bude stát za to.

9.  6.  2018 | | 12 N/A