Grafické orgie závodních her: žánr, který je fotorealismu nejblíže

Diskuze čtenářů k článku

Yeciah  |  24. 07. 2018 09:17

K čemu je u Forzy hezká grafika, když ta hra nemá nic jiného? Pro mě největší zklamání a nejhorší koupě loňského roku. GT a DriveClub jsem nehrál, nemůžu hodnotit jestli jsou lepší.

 |   |  Odpovědět
Adam  |  24. 07. 2018 13:37

Yeciah, tak to si asi nehrál Forzu, tak hra je prostě na vrcholu všech závodních her, je to vidět jak na hodnocení, tak i na prodaných kusech ;) A jak říkáš, že jsi nehrál GT nebo DriveClub, já jo a stejně Forze nesahají ani po kotníky ;)

 |   |  Odpovědět
Yeciah  |  24. 07. 2018 15:30

Aha, tak to nevím co jsem hrál. To že se něčeho hodně prodává, neznamená, že je to dobré. Každopádně mě dost vadila spousta vydávaných DLC, ve kterých bylo vždy třeba jen jedno dvě auta, kvůli kterým ho koupit. Nudná kariéra, ve které byly protivníci i na nejvyšší obtížnost bolestně pomalí a multiplayer plný trollů, vyžívajících se ve snímání závodníků o kolo napřed (i v Ligových závodech). Jediné co bylo v multilayeru použitelné byly závody "duchů" v Ligách, což zase člověka nezabaví na dlouho, protože je to prostě jenom o hotlapech, žádná taktika. Jízdní model byl podivný, přišlo mi že celkem sedí na cestovní (normální) auta, ale jakékoli zavodní vozy se chovaly divně. Navíc chyběla jakákoli korelace v časech na jedno kolo na okruhu v reálném světě a ve hře.

 |   |  Odpovědět
Adam  |  24. 07. 2018 19:53

Tak patříš asi mezi vyjímky, když se to všem líbí a celosvětově si odnášela hodnocení 10/10

 |   |  Odpovědět
Já Samojediný  |  26. 07. 2018 21:53

Protože všichni tečou z grafiky, ale většina z nich by ani nezacouvala do řady s reálným autem. Na co mi je foto grafika, když to jezdí jak autíčko na autodráze?

 |   |  Odpovědět
smarty  |  14. 01. 2019 08:46

Zadne konzolove zavody nejsou realisticke, protoze vetsina konzolistu hraje na gamepadech a ne volantech. Ale jinak presne jak rikate, raci ozelim grafiku, kdyz se auto bude chovat realneji.

 |   |  Odpovědět
Perosek  |  24. 07. 2018 13:11

Co se týče grafiky u mě vede NFS což do realičnosti chování vozů má daleko je to akrkáda.

 |   |  Odpovědět
Mario  |  25. 07. 2018 08:02

jediny poradny simulator s realistickou grafikou, ktera neni vyumelkovana, ale takova jak ma realne byt. Ten simulator se jmenuje iRacing a kazdy kdo to mysli se zavodenim na PC vazne, jezdi iRacing. www.iracing.com

 |   |  Odpovědět
smarty  |  14. 01. 2019 08:33

Nerekl bych ze jediny. Co treba rFactor, automobilista, Assetto corsa? Vyhoda iRacingu je jasna, online zavody se spoustou zavodniku vcetne profesionalu a jak jste rekl, zaklada si na realnem chovani vozidel. Nevyhoda je taky jasna, je to zdimacka penezenky, kdyz musite kupovat auta, trate a jeste platit pausal.

 |   |  Odpovědět
krakenax  |  26. 07. 2018 14:53

Když se tu tak rozplíváte nad těmi simulátory není lepší koupit za kilo nějakej 3 litr a jít se svézt do Mostu nebo na Nürburgring.

 |   |  Odpovědět
Mi.Chal  |  26. 07. 2018 20:00

Většina lidí hraje hry buď proto, že to je normálně nereálné nebo protože to je bezpečné a nic se jim nestane. Je rozdíl, jestli člověk udělá chybu ve hře nebo v autě na okruhu ve 200km/h .

 |   |  Odpovědět
krakenax  |  27. 07. 2018 09:52

To sice ano ale nejlepší simulátor je reál. Tak si buď přiznejme že vlastně není potřeba až tak dokonalej simulátor nebo že dokonce stačí arkáda.

 |   |  Odpovědět
Mi.Chal  |  27. 07. 2018 16:30

Nevím, kolik lidí se chce reálně zabít v autě, ve hře se jim to nestane. A obecně ty hry jsou jednodušší, protože příliš realistické zase budou tak náročně, že by to většina lidí nakonec nehrála.

 |   |  Odpovědět
Lukáš  |  10. 08. 2018 11:33

Nejlepší simulátor je reál, nemyslím to zle, ale víš co to znamená simulátor? Ano pokud se poštěstí a člověk se může jet projet na okruh a pořádně se vyblbnout, není nic lepšího. Ale já třeba nemám každý dva měsíce na nové gumy, brzdy, atd atd.. A to se vážně nemám zle.. Nehledě na to, že i profi jezdci trénují na simulátorech, troufám si říct víc než v reálném autě. Ale souhlasím s tebou že reálnému zážitku se nic nevyrovná, to tu ale vědí vsichni a není to to o co tu jde.

 |   |  Odpovědět
smarty  |  14. 01. 2019 08:42

Neni, je to asi tak 100x drazsi. Nekonecne krat nebezpecnejsi a jeden takovy okruh na Nordschleife vyjde asi tak na 5000 (cesta tam + jeden okruh , nepocitam dalnicni znamky a jine poplatky). Krom toho kdyz si reknes "vecer si zajezdim", tak rano vstanes a vyrazis ? :)

 |   |  Odpovědět
krakenax  |  14. 01. 2019 10:05

Vzhledem k tomu co ročně nasypu do her a co najedu kilometrů když se jedu jen tak projet to neni zas taková částka. (Dálniční známky v Německu až za rok, a nejdražší cena kola je do litru, blbý je těch 500km po Německu) Nikdo taky netvrdí že tam každej musí pálit gumy. Je spousta lidi co si to jen projedou aby to viděli v reálu. Most je podstatně blíž a v Brně sou taky asi volný jizdy. Když si chci večer zajezdit vemu auto jedu na Šumavu.

 |   |  Odpovědět
dpcstb  |  26. 07. 2018 17:29

a co fyzika?

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor