Grafický mód posouvá Star Wars: Battlefront na úroveň filmu Michal Maliarov 25. listopadu 2015 SDÍLET NA FACEBOOKU TWEETNOUT To, že je Frostbite engine špičkou ve svém oboru tak nějak víme. Ale že by až do takové míry? 33 FOTOGRAFIÍzobrazit galerii Martin Bergman tvoří velmi povedené grafické modifikace ke hrám a pod taktovkou názvu Toddyhancer již potěšil např. majitele Grand Theft Auto 5. Nyní se vrhá na nejnovější graficky vypiplaný titul - Star Wars: Battlefront a hned první pokus všechny konkurenty prakticky zadupává do země. Star Wars Battlefront: Impérium vrací úder? (recenze) Grafický engine Frostbite je sám o sobě dokonale připraven na kinematografický zážitek a dojem díky skvělé práci se světlem s stínováním a texturami ve vysokém rozlišení. Toddyhancer ve verzi 2.0 přidává do Battlefrontu pár efektů navíc, hraje si s kontrastem a upravuje barevnou hloubku, díky čemuž se nám dostává vizuálu takřka srovnatelného s filmem. Modifikace pravděpodobně neuvěřitelně vyždíme vaše PC, takže se doporučuje velmi výkonný stroj, aby dokázal titul rozhýbat alespoň rychlostí 30-40 snímků za sekundu. Modifikaci si můžete pohlídat zde. Jak se lze přesvědčit níže, opravdu se to vyplatí. Diskuze (9) › Další článek: Playstation 4 překročil hranici 30 milionů prodaných kusů Témata článku: PC, Technologie, Modifikace, Star Wars: The Force Unleashed, Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords, Star Wars: Battlefront 2, God of War 2018, Star Wars Battlefront, Wars, DPH, Battle, Battlefront, Výkonný stroj, Grafický mód, První pokus, Úroveň, Star Wars, Mód, Stolní počítače na Heureka.cz