Ground Control - první dojmy a screenshoty

Baví vás strategie? A nebaví vás piplat se se stavbou továren a vysíláním harvestrů za sklizní? Tak tady nemusíte dělat ani jedno ani druhé.

Realtimová strategie ve 3D prostředí, kde budete zbaveni možnosti vystavět si vlastní základnu, natěžit si zásoby životně důležité suroviny a pak teprve rozmetat protivníka na prach. Přesněji řečeno budete zbaveni pouze těch prvních dvou možností, bez té třetí by strategická hra těžko mohla být strategickou hrou. Tentokrát žádný resource management, žádné upgrady budov a vývoj nových technologií. Všechno, co budete během mise potřebovat, si musíte vybrat ještě před nástupem do akce. Vybírat je z čeho - vojáci, výzbroj, tanky, letadla a další položky vám budou svojí variabilitou ztěžovat rozhodování, koho vzít, co na něj navěsit a jakými dopravními protředky ho podpořit. Pokud se vám zrovna nechce o ničem rozhodovat, můžete si nechat sestavit vaší jednotku i s výstrojí počítačem. Podle výsledků potom vašim žoldákům přibývají zkušenosti, což se odráží na lepších výkonech v dalších misích.

Massive Entertainment si pro Ground Control napsali vlastní engine, přičemž důraz byl kladen hlavně na zobrazování venkovních scenérií. Autoři dokonce tvrdí, že jejich 3D engine si poradí i s mnohem většími prostory, než se ve hře vyskytují (a to se některé mise odehrávají na ploše kolem 40 km2). Přizpůsobivou kamerou si můžete otáčet a zoomovat po libosti a střídat tak globální nadhled s maximálně podrobnou inspekcí. V jednu chvíli se tak díváte do tváře svému vojákovi a za okamžik už můžete přehlížet celé bitevní pole z takové výšky, že jednotlivé postavičky ani nerozeznáte. 

30 singleplayerových misí (15 za každou frakci) je pospojováno příběhem o soupeření mezi dvěma megakorporacemi, kterým není žádná praktika dost špinavá na to, aby jí nepoužily. V roce 2419 (kdy se Ground Control odehrává) se dá ostatně očekávat, že na tom bude svět ještě hůř než teď, takže otázkou zůstává, jestli na něm vůbec zbyde něco, oč by nějaké soudné megakorporaci stálo za to bojovat. Navíc je právě po třetí světové válce, lidstvo se pomalu začíná vzpamatovávat z prožitých hrůz a protože Země je už zřízená dostatečně, nezbyde než obrátit své dobyvačné choutky do vesmíru. Do kolonizačních aktivit se pouští obě korporace a začíná závod, v němž být druhý znamená být neodvolatelně poslední.

     

     

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Project NVRX: Grand Theft Auto 5 ještě nikdy nevypadalo lépe

Project NVRX: Grand Theft Auto 5 ještě…

Grand Theft Auto 5 dostává grafické modifikace takřka každý měsíc. Nyní máte před sebou špičku současné tvorby - Project NVRX.

4.  11.  2017 | | 10 N/A
Need for Speed Payback: nedostatečně rychle a zběsile (recenze)

Need for Speed Payback: nedostatečně r…

Po menší přestávce jsme se konečně dočkali dalšího dílu série Need for Speed. Prospěla závodům pauza stejně, jako novému asasínovi? To se dozvíte z naší recenze.

12.  11.  2017 | | 17 N/A
Call of Duty: WWII - válka se nikdy nezmění (recenze)

Call of Duty: WWII - válka se nikdy ne…

Call of Duty se po dlouhé době opět vrací na domácí půdu, přitom se ale snaží zůstat moderní. Jak mu to vychází?

6.  11.  2017 | | 9 N/A
Městská akce Watch Dogs je na PC zdarma, stahujte!

Městská akce Watch Dogs je na PC zdarm…

Pokud jste ještě nedali prvním dílu této série šanci, nyní už nemáte žádný důvod akci nevyzkoušet.

7.  11.  2017 | | 2 N/A
Playstation trofeje začínají mít smysl, dostanete za ně kredity

Playstation trofeje začínají mít smysl…

Pokud patříte mezi lovce trofejí na konzoli Playstation, vaše snažení dost možná nabere výraznější obrysy.

6.  11.  2017 | | 10 N/A
Microsoft rozjíždí časově omezenou nabídku bundlů konzole Xbox One S

Microsoft rozjíždí časově omezenou nab…

Slevová mánie začíná.

12.  11.  2017 |
Wolfenstein II: The New Colossus - natrhněte náckům sandál (recenze)

Wolfenstein II: The New Colossus - nat…

BJ je zpět. Brutálnější, naštvanější...a na vozíku. To vás ale nezachrání pane Adolfe!

3.  11.  2017 | | 3 N/A
Cosplay: Když se z holek stávají vysněné krásky z videoher

Cosplay: Když se z holek stávají vysně…

Svět videoher se již dávno vymanil ze svého virtuálního rámce a čím dál tím více se prolíná s naším reálným životem a to v mnoha ohledech. Je ve vzájemném propojení s literaturou, filmovou či hudební tvorbou a ovlivňuje též intersociální vztahy. Jedním z pozoruhodných fenoménů v tomto ohledu je stále populárnější cosplay.

9.  11.  2017 | | 31 N/A