Zas někdo, kdo něco nezná a má potřebu kritizovat.
Co je to ta "placená propagace"?
Navíc to "skryté ovládání myš + klávesnice je prakticky v každé VR hře. HL Alyx nikdy jako klasický titul nebyl zamýšlen a je to vidět. Asi si myslíš, že vývojáři hru vytvráří v helmě s ovladači v ruce? Opravdu ne. Proto má Source 2 engine podporu klasického FPS (a mimo jiné i proto, že se na něj dělaly/dělají i jiné projekty a prostě obsahuje části i z jiných her).
Jsou tam mechaniky, které prostě potřebují dvě ruce. Tedy by bylo potřeba to udělat myš + myš + klávesnice nebo třeba některé mechaniky odstranit/předělat. To vše je nemožné a moc pracné. Nemá to smysl. Komunita modderů si s tím určitě nějak poradí, ale rozhodně to nebude ta stejná hra.
Přirovnání ke kolotoči je zcela mimo. VR rozhodně není chvilková záležitost. Chytne a nepustí. Navíc si člověk zvykne a není rozhodně problém v tom vydržet dlouho v kuse.
Jinak já doufám, že i další Half-Life bude VR, protože to je opravdu jízda. Hře tahle změna neskutečně sedla. Jediné, co mě štvalo na HL: Alyx je fakt, že se Valve drželo trochu při zemi s příběhem.
Sice tohle dělám nerad, ale nemůžu si pomoc... kritici VR jsou většinou lidé co ji nikdy nezkusili a pravděpodobně na ni prostě nemají. Logicky je to pak štve a tak nějak doufají, že to neuspěje. Bohužel pro ně, VR momentálně stoupá.