Halo 4 - navrát ve velkém stylu (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

gogo  |  20. 11. 2012 18:08

tak to nevim mne přislo halo reach lepší hudba je uplně na prd v menu hejhuluje nejaka pipina strasni a behen hry je to jak na blu-ray pres hudbu neni slišet co povidá master chief a cortana a hlavne dal sem za to 1500 kc a zabava na dva dny tak sem pekne nasr.... ty lojzove co píšou recence maj asi nakazano psat jen kladne buchty jedny!!!!! a jakto ze email je nepovinej ale bez nej to komentar neveme buz...

|   |  Odpovědět
.soul  |  20. 11. 2012 21:49

Jestli ti je víc než 12, tak tě lituju...

|   |  Odpovědět
gogo  |  21. 11. 2012 12:10

v tom vpřípadeě tobe tak dva měsíce pořádná hra je u mně mass effect a nebo dead space tohle je odpad a víc to nekomentuju

|   |  Odpovědět
Cobra  |  21. 11. 2012 13:27

Bez mailu to komentář normálně vezme. Tobě ho to nechtělo vzít asi pro jeho naprostou demenci :)

|   |  Odpovědět
gogo  |  22. 11. 2012 17:08

sorry hoši ale jestli vam přijde normalní že za 1500 dostanu hru kterou na heroic obtížnost dohraju za 12-13 hodin tak mně ne.Asi nejste pořádní hráči a stačí vám pěkná reklama.Ted to du dát na nejtěší obtížnost tak doufám ne já se modlim at je to trochu výzva.Jinak si asi vybalim ze skříně dostihy a sázky a mam zábavu na stejnou dobu.

|   |  Odpovědět
james  |  22. 11. 2012 22:15

halo je pro male děti mam lepsi mam killzone trilogy za 1019kč

|   |  Odpovědět
Smash!  |  24. 11. 2012 10:06

Většina názorů zde popsaná skutečně nevypovídá pravdivě zhola nic o tom co hra samotná vlastně definuje, já jsám jsem fanoušek této série už od ůplného počátku, a dovolím si tak snadno bagatelizovat vše, co zde rádo-by páni chytrolíni ochotně plácají za nesmysly. Legendary oíbtížnost ve čtvrtém díle je totiž o poznání silnější a koplexnější než v předchozích dílech, nové impulzi nepřátelského chování hru staví do jiného světla, hráč je tak nucen přehodnotit téměř vše co se v předchozích dílech naučil. Jako ryzí uživatel této hry ale i přesto dodávám, že hra je v Legendární obtížnosti nesmírně nemilosrdná a vyžaduje samo sebou nesmírnou trpělivost. To že tu někdo uvádí jak neůměrné je za 1500 koupit hru s obsahem cca 12 hodinové kampaně je nesmysl, dodávám, že já za hru zaplatil za 1300kč a to rovněž v Limitované Edici, dvě stovky nahorú nebo dolú si myslím, že nestojí za řeč. Multiplayer, Spartan Ops i kampaň tak nabízejí více než dost hodin zábavy nejen pro jednoho hráče. Navíc, dle mého názoru jedinci snažící se hru primárně dohrát v co nejužším čase, by zasloužily hrát už od začátku na nejvyšší obtížnost, už jen z principu. K hudební a zvukové stránce mohu jen dodat, že ženské nebo mužské monumentální chorály hrály v sérii Halo už od jakživa, ve srovnání z Reachem kde soundtrack vyvolával spíše odlišnější, militárnější dojem, a tak zároveň nedílně představují určitou část samotné hry, a jak úspěšnost sama dokazuje, zřejmě se jedná o kvalitní součást této série, a právě už jen díky této hudbě múžeme mluvit o určité originalitě nebo vyjíměčnosti se kterou se na Halo nahlíží. Sám za sebe bych už jen mile rád na závěr konstatoval, že lidé by si měli uvědomit co ona číslovka 4 v samotném názvu vlastně znamená, pokud bych byl totiž v roli ůplného bažanta nikdy nehrajícího Halo, a teď bych měl zálusk na Čtyřku? Asi bych se nedivil řadě reakcí které se v diskuzích objevují . . všem kteří tedy sérii neznají nebo se chystají zakoupit teprve Halo 4 jasně vzkazuji : Pokud máte zájem poznat Halo, začnětě prosím od začátku, ať se nevystavíte vlastní demenci přicházející z nepochopení věcí dějících se ve Čtvrtém pokračování! Peace

|   |  Odpovědět
gogo  |  29. 11. 2012 08:22

je hezke co tu píšeš,ale já hrál jak halo 2,3 i odst a reach.A nepsal jsem že jsem to dohrál za 12h na legendary ale za heroic.Legengary obtížnost hraju ted a jsem lehce před pulkou hry a je pravda ze mne dávaj konečne trochu na pr...
A co se tíká hudby mne nevadí během hry jen v tom menu to kvílení toje horší než sledovat superstar.A hlavně mně vadí že jsem nikde v menu nenašel možnost jak hudbu bud vypnou nebo stlumit.Protože občas nejsou komentáře hlavních postav slyšet ( hluchej nejsem jen tak na okraj ).

|   |  Odpovědět
Smash!  |  01. 12. 2012 09:36

Kdyby si hrál předchozí díly Halo, netvrdil by si to co tvrdíš o hudbě v menu Halo 4, v prvním díle Halo hrály taktéž mužsky laděné chorály, a ve druhém díle Halo 2 hrály chorály také. Takže opět dodávám že to tvé rádo-by zmiňované ''kvílení'' se prostě zdá jako ''kvílení'' nesjpíše jen tobě samotnému. Miliony lidí před tebou tento hudební doprovod akceptují a příjmají jako nedílnou součást jednoho z mnoha kvalitních prvků ve hrách samotné série Halo. Ostatně, pochybuji že takovou hloubkou hlasu dokáže jen tak někdo z nás i včetně tebe operně vyjádřit nějakou melodii nebo podobně, čímž narážím opět na tvoji kritiku, která je už jen v porovnání s tebou zmiňovaným rádo-by kvílením scela mimo mísu. Je skutečně velmi, velmi smutné že takový ženský vokální výrok nedokážeš ty biť už jen jako chlap ocenit. O tom že Halo je tímto druhem zvukového doprovodu scela známe i ve světě už se fakt nemíním rozepisovat. Jinak co se týče nastavení hudby nebo zvuků obecně, už jen z předchozích dílů by si mohl znát a vědět, že Halo touto volbou nikdy nedisponovalo. Ovšem uvědom si, že pokud hledáš nastavení zvuku jen kvůli sobě a svým uším kterým se zdá být jedna z mnoha hudebních skladeb zkrátka a jednoduše nepohodlná, jde o ironii i hloupost zároveň, po těch několika dílech které již Halo má, se tak z tebe totiž stává jen pouhý jeden nespokojený hráč, kterému bohužel vadí hudební projev v samotném menu?. .to nestojí za řeč, raději si vypni zvuk nadobro ve své TV, ta skladba která totiž pravděpodobně jen tvým uším nechutná je ve skutečnosti ryze kvalitní a epickou třešničkou na celém menu. .a za tím si hodlám stát jako fanoušek, jako hráč a už jen jako ''béčko'' který nikdy nic podobnýho v hlasovým projevu nemá šanci předvést.

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor