Vážený kolego pane Pospíšil, nemyslíte si, že příspěvek Vašeho typu může zavánět nekalou konkurencí? Jako představitel konkurenční společnosti nemáte přeci jen nezaujatý názor. Rozumím Vašemu doporučení kupovat počítače na značkových deskách např. Asus, což se snaží všichni naši obchodníci klientům nabízet, nicméně kolikráte jsou finanční možnosti českých občanů omezené a my se snažíme pokrýt celý segment trhu, počínaje low-endovými počítačemi začínající na 6.900,- až po high-endy, pracovní stanice a servery. Taktéž prosím nepaušalizujte celou společnost DXT jedním Vaším ne pozitivním dojmem s konkrétním případem či konkrétním pracovníkem. Všem našim klientům vycházíme maximálně vstříc, v případě Vaší nespokojenosti nás o této situaci informujte, nejlépě přímo na mé mailové adrese: martin.ladyr@dxt.cz a celou záležitost náležitě prověříme. A ještě jednou Vás žádám, ať již na této diskuzi či kdekoli jinde o čistě profesionální jednání omezující se na fakta, nikoli na vlastní dojmy, které mohou být vzhledem ke konkurenčnímu postavení dosti zkreslené a subjektivní. Děkuji
Co se zmíněného anonyma týká, snad nemá smyls se tímto dále zabývat. Bohužel to tak bývá, když "je odejit" určitý zaměstnanec, tak si poté dokazuje svou důležitost takovýmto hlásáním nepravdivých informací.
Myslím, že rozumný čtenář si udělá názor sám - ostatně zabýváme se zde především kvalifikovanými odpověďmi na Vaše dotazy, posuďte tedy jejich kvalitu. Jen snad pro ilustraci dodávám něco málo k DXT ComputerS:
současně provozujeme 14 obchodů po celé ČR s více jak 45 pracovníky
obraty se pohybují řádově ve stovkách milionů Kč
většina klíčových pracovníků je ve společnosti od roku 2000
průměrná doba servisního zásahu - reklamace trvá 10 dní (při chybě, která se projeví do měsíce od zakoupení je samozřejmá okamžitá výměna) a její stav je možné on-line sledovat na www.dxt.cz, jejich vyřizování neustále analyzujeme a zrychlujeme
Myslíte si, že bychom na trhu byli tak úspěšní, kdyby společnost nefungovala tak jak má a nestavěla především na spokojených zákaznících?
Nicméně budeme též velmi rádi, pokud bude moci tato HW poradna sloužit i jako zpětná vazba našich klientů s našimi službami a produkty a poskytne nám možnost i nadále zkvalitňovat naše služby a analyzovat případné rezervy. Na anonymní příspěvky brát zřetel však nebudem.
Přeji příjemný den
Martin Ladýř
ředitel společnosti