HDR – High Dynamic Range v kostce

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 18

Diskuze k článku

mirzur  |  24. 10. 2006 21:34

Dík za tip na patch k farcry,hned vyzkouším jestli to funguje.

 |   |  Odpovědět
Diwiak  |  06. 07. 2005 21:36

Hodne stara zalezitost, nic v zlom, na pretaktovanie.sk o tom pisali asi pred rokom,
HDR inac maju aj slabsie 6600vky, zatial ho vyuzivam asi len vo FARCRY ale rozdiel je MARKANTNY, pokial si z HDR prepnete spat na klasicke "tmave" zobrazenie tak sa to neda porovnat..
super, len troska po funuse pani

 |   |  Odpovědět
Argantes  |  22. 06. 2005 21:56

no, az na to, ze Lost Coast neni/nebude datadisk, zeano..

 |   |  Odpovědět
Adam Plechatý  |  22. 06. 2005 22:41

Jiste, zasadni chyba - omlouvam se vsem ctenarum za pripadnou mystifikaci. Diky za pripominku! Melo by byt opraveno.

 |   |  Odpovědět
Hnizdo  |  22. 06. 2005 19:39

To mam jako investovat 15-20kKc do RAM a posledni vga, abych VIDEL technologicke DEMO? Cesta vede pres BoilingPoint, BFE, ... a dalsi (mozna i FC nebo Riddicka),  pres hratelnost, ne pres placene demo na engine (Doom3, HL2+datadisk). Ani mne nehne  Kdyz si to poradne nezahraju na rok starym zeleze, tak at si to hraje vyrobce sam. A ted se jedu projet lodi okolo pobrezi ve FC :))

 |   |  Odpovědět
lakukracha  |  22. 06. 2005 07:56

Mozna ze autori dovoli si ten level stahnout i kdyz nesplnujes konfiguraci ale zato ti nepude v nastaveni zapnout HDR

 |   |  Odpovědět
jhy  |  21. 06. 2005 23:07

no ja bych spis uvital 3D obraz s 3D brylemi, aby se tohle zacalo horentne vyuzivat a pozitek tak bude mnohonasobne vyssi nez nejaka vychytavka u beztak jiz vychytaneho obrazu

 |   |  Odpovědět
adams, adams  |  21. 06. 2005 23:58

Dokud z toho bude čtvrtka lidí blít a půlku bude po hodině bolet hlava, tak to asi nehrozí. A stejně, i když ty brejle mám, vzhledem k podpoře od programátorů jak ovladačů, tak her, je to nepoužitelné.

 |   |  Odpovědět
Sega fan  |  21. 06. 2005 22:29

Už mě přestává bavit jaký se dělá humbuk kolem různých grafických vychytávek místo toho aby hlavní věcí na kterou se hledí byla hratelnost, zábavnost atd.

 |   |  Odpovědět
Nerf  |  21. 06. 2005 16:40

tak nevim ale mne to staci jak to je, jde o pribeh, hratelnost, a ne o to jestli jde svetlo skrz tabulku presne nebo ne. Je to efektni, pekny, ale na h****. 2GB Ram?3Ghz procesor? No jeste chybi nutnost mit fyzikalni cip, vykrast par bank, postavit si na dvorku Temelin, koupit primotop od intelu, dabl od nvidie a mate vystarano. Tak za tohle mne to URCITE nestoji. Nerikam ze je to spatny, libi se mi to, opravdu, ale za jakou CENU!!!!!!!!!!!!!!!!!

 |   |  Odpovědět
rowdy  |  21. 06. 2005 11:41

no mě by spiše zajímalo, zda si budu moci zahrát tuto Epizodu, když nesplňuji konfiguraci (vše je ok, jen grafarnu mám GF6600 GT). Pujde tedy vypnout HDR efekty a zahrat si to na nějakém stroji pro normální smrtelníky?

 |   |  Odpovědět
Adam Plechaty  |  21. 06. 2005 14:55

O tom, zda si The Lost Coast budete moci zahrat pokud nesplnujete udavanou konfiguraci se autori nezminuji. Koluji ale zvesti, ze si Steam sam zjisti vasi konfiguraci a podle toho se rozhodne zda The Lost Coast stahnout nebo ne...

 |   |  Odpovědět
Grahf  |  21. 06. 2005 09:40

Ten popis k Bloomu v tabulke - nie je to náhodou v skutočnosti popis k Motion Bluru?

 |   |  Odpovědět
Petr Kolář  |  21. 06. 2005 10:26

Blooming a Motion Blur jsou podobné kategorie efektů, avšak do bloomingu spadají třeba i klasické matrixové efekty kolem kulek (takové ty frajeřiny, jak se zpomalí čas a za kulkou je vidět zvlněný vzduch)

 |   |  Odpovědět
Lucas  |  21. 06. 2005 01:08

Kvalitní překlad.. jenom na některých místech je jasně vidět, že autor vůbec neví o čem píše.

 |   |  Odpovědět
Lucas  |  21. 06. 2005 01:08

Kvalitní překlad.. jenom na některých místech je jasně vidět, že autor vůbec neví o čem píše.

 |   |  Odpovědět
Lucas  |  21. 06. 2005 01:07

Kvalitní překlad.. jenom na některých místech je jasně vidět, že autor vůbec neví o čem píše.

 |   |  Odpovědět
Adam Plechaty  |  21. 06. 2005 10:51

Podobne impertinence jsou opravdu usmevne. Z clanku na bit-tech.net jsem cerpal, co znamena, ze jsem si clanek precetl, vytahl fakta a zakomponoval je do clanku. Nikoliv, ze jsem clanek od nich opsal. To, ze obrazky jsou stejne je dano tim, ze pisi o te same veci a jine obrazky, ktere by HDR v HL2 popsaly, neexistuji. Diky za pochopeni

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor