Hearthstone a Destiny vydělaly Activisionu společně téměř miliardu dolarů

Activision ve své nejnovější finanční zprávě odhalilo zajímavé statistiky ze svých velkých značek.

Activision si může mnout ruce. Přední značky vydavatele, Hearthstone a Destiny, mu dohromady vydělali téměř miliardu dolarů. Obě hitovky mají společně přes 50 milionů aktivních uživatelů, Destiny se v průměru hraje tři hodiny denně.

Hearthstone naopak pomohlo vydání mobilního portu, které posunul fanouškovskou základnu přes hranici 30 milionů. 

Activision také dodalo, že úspěch série Call of Duty po dílu Ghosts lehce klesl a pozornost hráčů se tak přesunula na další značky vydavatele, což ale nemění nic na faktu, že se prodeje série stále průměrně zvedají.

První čtvrtletí bylo nejvíce prospěšné Blizzardu, kterému se značně navýšila zákaznická základna i přesto, že nevyšel žádný velký titul. 

Váš názor Další článek: Podzimní rozšíření pro Destiny se možná jmenuje The Taken King

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,