Když pověření lidé z Flagship Studios pár dnů nazpět oznámili pravděpodobný konec tohoto tvůrčího týmu, řadě hráčů jistě zatrnulo. Flagship totiž stojí za online RPG Hellgate: London, díky čemuž vyvsatnuly oprávněné obavy z odstavení herních serverů a odříznutí fanoušků od multiplayerového zážitku. To dnes ovšem důrazně popřel Zack Karlsson z Namco Bandai (původní vydavatelská společnost Hellgate), který hráče uklidnil s tím, že se nic podobného v nejbližších týdnech a měsících nechystá.
"Je mi jasné, že všichni čekáte na nějaké oficiální prohlášení, a my bychom ho rádi učinili, avšak v současné době se toho děje skutečně moc a zatím se nám nepodařilo dát dohromady všechny potřebné informace," napsal na oficiální fórum Karlsson a pokračoval. "Zatím se ale opravdu nemusíte bát, v nejbližší budoucnosti nemáme v plánu odstavit herní servery. Slibuji, že všechny důležité změny budou ohlášeny s dostatečným předstihem."
I když se Karlssonovi podařilo oficiálně neoficiálním prohlášením jakž takž uklidnit valnou většinu fandů, stále nemají vyhráno. Pomyslná gilotina se totiž nad online částí Hellgate: London stále vznáší a mlčení ze strany provozovatelů a tvůrců nepůsobí příliš uklidňujícím dojmem. Jakmile se dozvíme jakékoliv bližší informace, ihned vás budeme informovat.
Zdroj: Eurogamer
- V jádru Diablo každým coulem
- Vyzývavá obtížnost
- Rozdíly mezi profesemi
- Břitký vývoj postav
- Moře předmětů, modifikace
- Vizáž nepřátel a jejich množství
- Nevýrazný příběh
- Prezentace úkolů, jejich tupost
- Stereotypní architektura
- Repetitivní zabíjení od začátku do konce
- Zastaralá grafika