Herní agenda: zpátky v sedle nového roku

Na začátku roku téměř vždy bývá na herním trhu poměrně sucho. Letošek nebyl výjimkou, proto jsme si s agendou dali menší pauzu. Už se ale začínají objevovat první dobře vypadající kousky, takže nastal čas, abychom si o nich zase něco řekli.

Kingdom Come: Deliverance 

Čím jiným bychom měli začít, než jednou z nejočekávanějších her tohoto roku. Tedy alespoň pro nás Čechy. Po dlouhé době od oznámení, po úspěšné kampani na Kickstarteru a po několikaletém betatestování se konečně Kingdom Come dostává na pulty obchodů.  

kc.jpgkc2.jpgkc3.jpgkc4.jpg

Warhorse Studios už nějakou chvíli před vydáním spustili mediální masáž, takže jistě nikomu z vás neuniklo, o čem tahle hra vlastně je. Zakládá si především na historické přesnosti, a to ve všech směrech. Přináší také zbrusu nový systém boje, u kterého musíte více strategicky uvažovat. Pokud jste ještě neviděli, jak bojové sekvence vypadají, tak by se to dalo připodobnit k For Honor, jen ještě o krapet těžší a z pohledu první osoby.

Kdybychom na Kingdom Come měli vypíchnout jednu věc, bude to grafika. Hra běží na CryEnginu a je vidět, že si s ním vývojáři opravdu pohráli. Ať už jdete po polní cestě nebo zavítáte do lesních houštin, vypadá to prostě parádně.

Kingdom Come: Deliverance - prožijte český středověk (recenze)

Kingdom Come: Deliverance - prožijte český středověk (recenze)

Před vydáním panovaly obavy z toho, že obličejové animace budou na podobné úrovni, jako je měl Mass Effect Andromeda. Naštěstí tomu ale tak ve výsledku není. I když animace obličejů nedosahují kvalit těch nejlepších titulů, stále se za ně vývojáři nemusí stydět, což platí i o celé technické stránce hry.