Herní Blesk - Defcon jde na dračku

Hráli jste neotřelou strategii Defcon? Díky jejímu velkému prodeji se totiž dočkáme i druhého dílu. Zato Gothic 3 spousty hráčů zklamal. Piranha Bytes v současné době pracuje na první záplatě mnoha bůgů a řeší problém, jak pozvednout prodejnost hry – údajně poklesla.
Herní Blesk - Defcon jde na dračku

Upozornění
Tento článek je založen na rozhodně neoficiálních, částečně smyšlených a stoprocentně neověřených informacích. Neberte je proto ani trochu vážně.

Defcon jde na dračku. Bude druhý díl!

Před nedávnem jsme vám přinesli recenzi na velice poutavou a netradiční strategii Defcon, jež snoubila jednoduchost s efektivností. Díky tomu se stal tento titul natolik úspěšný, že se tvůrci před pár dny rozhodli pro tvorbu druhého pokračování - daleko propracovanějšího, hezčího a ještě více hratelnějšího. Ovšem samotné odhodlání by nestačilo – nebýt podpory EA, jež nabídla pomocnou ruku, asi by plány pro Defcon 2 tvůrci zavrhli.

V důsledku toho však mají nyní hoši z Introversion Software volnou ruku, neboť jim Electronics Arts poskytla solidní finanční zázemí. Chystají se rapidní změny, výrazně zasahující do konceptu hry, nicméně zároveň předesílám, že dle slov Thomase Nevela nepůjde o změny k horšímu (jasně, jak jinak, že ano?).

„Máme spousty nových nápadů, kterými bychom mohli Defcon 2 obohatit. Chceme vytvořit ještě originálnější a ještě hratelnější počin, tvrdí. Údajně se úpravy dotknou také vizuální podoby – grafika by měla být komplexnější a detailnější. Jenže tohle lidem u Defcon „jedničky“ vadilo nejméně, nejedná se tudíž o zbytečnou úpravu?

Doufejme proto, že Defcon 2 nebude pouze „hezčí“ variace prvního dílu s pár „vychytávkami“ a bonusem navíc. A také se táži sám sebe, zda-li může vůbec ještě být opakovaný vtip vtipem... Každopádně nemá cenu plýtvat superlativy a polemizovat stylem „kdyby coby“. Postrádá to smysl. Přece jen jsou všechny informace poněkud čerstvé, nechme tedy autorům čas, ať předvedou, co umí. Datum vydání sice nebylo specifikováno, ovšem něco se šušká o začátku nového roku. Tak kdo ví...

  
Atomová válka zabíjející milióny lidí

Gothic 3 propadl? Opravdu?

Uběhlo sotva pár dnů od vydání Gothic 3, přesto už na internetu koluje mnoho rozporuplných  recenzí. Je s podivem, jak moc se jednotlivá hodnocení liší, každý má na třetí díl populární série Gothic jiný názor, prakticky nikdo se nedokáže shodnout v tom, jaká hra to doopravdy je. Jedni jí vyčítají mnohé bugy, špatnou AI, druzí naopak veliké HW nároky či horší grafiku než jakou má Oblivion.

Kde vězí pravda, je na jiné téma, nicméně nikdo nepopře fakt, že prodejnost hry již po pár dnech začala klesat. Například v Americe řada fandů zrušila své objednávky nebo předobjednávky rázem poté, co se na internetu objevily první recenze - jedny hru vychvalovaly, druhé hovořili o zklamání. Tohle všechno se projevilo a projeví na prodejnosti, na celkovém úspěchu, třeba i a na potenciálním čtvrtém díle, jehož bychom se eventuelně mohli jednou také dočkat.

Hoši z Piranha Bytes však mají nyní plné ruce práce díky tvorbě prvního patche, jenž bude opravovat většinu chyb nasázených v Gothic 3. Dokud totiž „nezaplátují“ tři čtvrtiny bugů, nehnou se z místa. Práce je to však natolik obtížná, že zaměstnává celou polovinu týmu a špatnou zprávou je i to, že stále přibývají nové a nové problémy. Mnohé z nich přitom velice závažné.

Piranha Bytes v současné době také řeší, jak se z krize dostat a co udělat, když se Gothic 3 neprodává tak dobře, jak se očekávalo. Zřejmě dojde ke snížení ceny hry, a to jak v zahraničí, tak i u nás. Je to ale dobře nebo špatně? Inu, pro nás možná, pro tvůrce určitě ne.

  
Gothic 3... zklamal, nebo překvapil?

Upozornění
Tento článek je založen na rozhodně neoficiálních, částečně smyšlených a stoprocentně neověřených informacích. Neberte je proto ani trochu vážně.

Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: komiksárna za vše…

Deadpool byl kdysi průlomem pro filmovou komiksovou scénu a Spider-Man se nyní snaží o to samé také na herním poli. Povedlo se?

4.  9.  2018 | | 14 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A