Herní Blesk: Romero zpátky v id Software

John Romero se vrací zpátky do id Software! Společně s Carmackem budou pracovat na doposud neodtajněném projektu * The Sims 3 neoficiálně oznámeno. Máme obrázky, které nejsou podvrh

Upozornění
Tento článek je založen na rozhodně neoficiálních, částečně smyšlených a stoprocentně neověřených informacích. Neberte je proto ani trochu vážně.

John Romero je zpátky v id Software!

Jeden z nejznámějších herních vývojářů je bezesporu John Romero. Pracoval na úspěšných titulech jako první a druhý díl Dooma nebo na sérii Quake. Před několika lety ale opustil křídla id Software, rozhodl se postavit na vlastní nohy a začal pracovat na několika, víceméně svých, projektech. Během té doby vystřídal mnoho míst a za jeho nejproslulejší průšvih se považuje Daikatana.

Slibně vyhlížející FPS akce, která stála mnoho desítek miliónů, skončila fiaskem. Sice vyšla, ale po revolučních novinkách jakoby se slehla zem. Velký podíl na tom měly odklady a problémy ve vývoji, každopádně výsledek nesplnil ani ta nejzákladnější očekávání. Nakonec, opomenul-li bych řadu dalších faktů, se Romero dostal k tvorbě mobilních her. Zároveň s tím také založil společnost Slipgate Ironworks, která však díky své krátké historii nemá za sebou ani jeden hotový projekt.

Každopádně karty se opět, již po několikáté otočily. Romero je holka na všechno. U ničeho nevydrží dlouho a přeskakuje jako ryba z kamínku na kamínek. Proč takové tvrzení? Vrací se totiž do id Software. Carmack začal před rokem pracovat na novém titulu, který má nabídnout od dob uveřejnění prvního Dooma nevídanou porci inovací. Zejména po stránce hratelnosti se jeho doposud nejmenovaný projekt má stát revolucí. Jenže bez lidí, kteří s ním již leccos naprogramovali, sám nezmůže nic. A proto se rozhodl povolat zpátky do Johna Romera. Více informací ale není známo. Že by začínala nové éra FPS akcí? Nechme se překvapit.

 
Romero na fotce se svojí přítelkyní * Daikatana příliš nezazářila

The Sims 3 zatím neoficiálně!

Třetímu pokračování The Sims se dříve či později nevyhneme. Opodstatnit to lze jednoduchou teorií postavenou na penězích. Ročně EA vydělá na celé značce spousty miliónů. Druhý díl The Sims 2 přitom nemůže bavit věčně a finanční ztráty za každý rok způsobené absencí třetího pokračování by sahaly do závratných výšin. Otázkou tudíž není zda-li, nýbrž kdy.

Obrázky uveřejněné pod textem mluví za vše. Na internetu kolují již pěknou řádku měsíců, nicméně ani ne pár dnů po uveřejnění byly označeny za fake. A bohužel mylně. Vyobrazena je na nich ranná fáze vývoje The Sims 3, která do značné míry využívá vlastnosti z dvojky; dodávám však, že dočasně. Každopádně v Maxis ihned po jejich uveřejnění začali bít na poplach. Screenshoty se dostaly ven jen díky neopatrnosti jednoho tamního pracovníka, který byl následně bez milosti propuštěn, což však nic neměnilo na stávající situaci – a co teď?

Nezbývalo, než přijít s teorií hovořící o podvrzích. Vzhledem k ranné fází vývoje to nebyl problém. Hra vypadá na screenshotech podobně jako The Sims 2, zejména díky propůjčenému menu. Hádky v diskusích ustaly, časopisy přestaly celé věci věnovat pozornost a EA společně s Maxis si mohla konečně vydechnout.

Nyní ale vychází pravda najevo.  Jedná se doopravdy o The Sims 3 a pracuje se na něm bezesporu déle jak jeden rok. Pravda, hra sice nevypadá příliš next-gen, nicméně lze to z pochopitelných důvodů přehlédnout. Nyní se jen čeká na oficiální vyjádření tvůrců, které by se na internetu mělo objevit během dvou dnů. Budoucnost je, zdá se, růžová.

  
Takhle zřejmě vypadá The Sims 3

Upozornění
Tento článek je založen na rozhodně neoficiálních, částečně smyšlených a stoprocentně neověřených informacích. Neberte je proto ani trochu vážně.

Váš názor Další článek: Preview: Rule of Rose – zlobivé holčičky

Témata článku: , , , , , , , , ,