Herní filosofie: vedlejší mise v RPG aneb co táhne

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 7

Diskuze k článku

Rea  |  28. 03. 2017 10:38

Díky všem za zpětnou vazbu, vezmu si ji k srdci

 |   |  Odpovědět
Baf  |  24. 03. 2017 17:39

No pak existují hry, které jsou prakticky složené jen z vedlejších úkolů. Třeba Final Fantasy XV. To vlastně tu hru svým způsobem zachraňuje, protože na příběh jsem tam nenarazil.

 |   |  Odpovědět
V  |  24. 03. 2017 12:25

Kvalita zaklínače spočívá především v tom, že i vedlejší úkoly mají často několik různých řešení. Towerful of mice lze vyřešit tak, že obludu porazíte a mladíka zachráníte, ale musíte skutečně prozkoumat okolí, pozorně číst dialogy a trošku přemýšlet.

 |   |  Odpovědět
Čtenář  |  24. 03. 2017 08:02

Dobrý den, píšu na Doupě vůbec poprvé, ale tento článek mě k tomu donutil. Mohu vědět, jaký skrytý původ mělo použití právě slova "srát" na konci každého odstavce a v nadpisech? Nevidím žádnou přidanou hodnotu ani snahu burcovat, slovo je použito naprosto nevhodně a zbytečně. Pochopil bych použití slova jednou v rozumně subjektivním spojení, dokáže dát větě šmrnc, ale ve Vašem podání při tomto použití článek neskutečně sráží.

 |   |  Odpovědět
JaneCk  |  24. 03. 2017 09:34

Normálně jste mě předběhl, vidím to stejně. Naprosto zbytečně hrubý slovník...

 |   |  Odpovědět
Lolo  |  24. 03. 2017 11:42

Tak se neposer ne

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  24. 03. 2017 22:06

Takhle složité otázky si na Doupěti klást nelze ("si" protože vždycky stejně skončí jako řečnické)... I když Rea ze začátku vypadala jako poměrně zajímavá nová krev, postupně se špatnou volbou témat zařadila mezi zbytek tvůrců nesmyslného a zbytečného obsahu tady.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor