Herní filosofie: víme toho příliš mnoho?

Diskuze čtenářů k článku

Rado77  |  29. 09. 2017 07:37

Mne osobne je uplne fuk kto hru vydava, aj tak za ten zivot som uz hral tolko, ze si tie vydavatelstva ani nepametam. Dolezite je, ako hra vyzera, a ci je prijemne hratelna/ovladatelna, co zistim v podstate uz v prvej minute. Mne napr vobec nevadi ze vopred vidim, ako hra bude vyzerat, aspon zbytocne nekupim "macku vo vreci"

 |   |  Odpovědět
Rado77  |  29. 09. 2017 07:39

PS: ked hru vopred nevidim, je to to iste akoby e-shop s trickami predaval tricka bez ovrazkov, iba s informaciou ze "toto je najsuper tricko"

 |   |  Odpovědět
Nedos  |  29. 09. 2017 08:06

Mario unesou Peach a vy ji musite zachranit tim ze drtite lebky nepratel. Tam snad ani nemusi nic naznacovat.

 |   |  Odpovědět
SeppWinkler  |  29. 09. 2017 13:17

Nemyslím si, že zverejnenie informácií o hrách pred vydaním by bolo nejako negatívne. Hra nie je film. Pokiaľ by niekto prezradil celý dej filmu pred jeho uvedením, je to problém, lebo oboznámenie sa s dejom je to jediné, čo divák pri pozeraní robí, film nie je interaktívny. Hra je naopak absolútne interaktívna, takže znalosť deja nedokáže znížiť zážitok z hrania (možno pri adventúrach, tie ale nehrávam). Zážitok z hrania tkvie v interakcii, v tom, že každé hranie je svojim spôsobom originálne. Sú tituly, ktoré som hral niekoľkokrát a dokonca aj teraz si z nich rád kúsok zahrám a pritom ich poznám naspamäť.

 |   |  Odpovědět
daji  |  29. 09. 2017 21:42

ja skor ako problem vidim informacie z vyvojovych verzii hier, ktore sa potom z nejakeho dovodu osekaju a vysledna verzia vyzera inac (o dost horsie) a nesplnuje to co slubovali prvotne informacie

 |   |  Odpovědět
Petr  |  01. 10. 2017 12:30

V rámci propagace her, aby se o nich stále mluvilo dlouho před dokončením, zveřejňují vývojáři každý prd, i když často nepodstatný. Jako že dělají na grafice, na animacích, na hudbě... vždyť to je snad logické, že to musejí udělat, když vytvářejí hru... nic jiného než reklama. Bohužel to v rámci čtenosti přebírají i herní média, která vše papouškují, místo aby přinášela vlastní obsah, a tak je z toho začarovaný kruh. Beru představení hry, ale prozrazování děje je stejně hloupé jako u knihy či filmu. Zrovna před pár se všude objevil článek k nějaké hře (Ruiner?), kde šlo o představení bosů ze hry. Také blbost, proč nenechat hráčům nějaké překvapení hráčům?

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor