Herní reklamy lidem nevadí

Studie provedená na hráčích odhalila, že výrazné většině nevadí reklama ve hrách. I když si řada velkých společností spolu s podpisem smlouvy o dodání dynamické reklamy do her stěžovala, že by právě tento faktor mohl hráče odlákat.

Herní giganti Electronic Arts, Sony a nedávno i Activision si prostřednictvím svých zástupců stěžovali, že dynamická herní reklama může nepříznivě ovlivnit pohled hráčů na jejich tituly. Přesto však všechny společnosti podepsaly rozsáhlé smlouvy na zprostředkování této formy marketingu. Zřejmě tušily výsledky studie, která byla provedena na třinácti stovkách hráčů. Jejím prostřednictvím bylo zjištěno, že více než osmdesáti procentům hráčů dynamické reklamy nevadí, ba přímo naopak, protože se u šedesáti procent objevila zvýšená přízeň k propagovaným produktům.

Dynamická herní reklama funguje zejména u titulů, které mají možnost se vylepšovat prostřednictvím sítě Internet. Zadavatelé reklamy totiž tam mohou své zakázky časově omezit a například u sportovních her se budou měnit reklamy na stadionech v souvislosti s těmi, co jsou na nich tou dobou reálně. Tím by údajně mělo dojít jak k lepšímu efektu pro hráče, protože mu svět bude připadat reálnější, ale také pro produkty, na něž bude upoutáváno. S každou změnou je totiž výrazně vyšší šance, že reklamu hráčovo oko zachytí a podlehne jí. Například pro účely studie byly použity sportovní hry z dílen Electronic Arts a Activision, ve kterých se měnily reklamy na Taco Bell, Jeep a Wrigley.

Zdroj: Gamespot

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

7 tipů na nejlepší mobilní hry roku: co hrát na cestách?

7 tipů na nejlepší mobilní hry roku: c…

Hrajete rádi na mobilním telefonu? Nechte si od nás doporučit několik kousků pro letošní rok.

17.  4.  2018 | | 8 N/A
4K obrázky z Far Cry 5 lákají neuvěřitelným smyslem pro detail

4K obrázky z Far Cry 5 lákají neuvěřit…

Far Cry 5 nás v mnohém příjemně překvapil, především ale nabídl nádherné pískoviště na hraní. A nic to nepodpořit tak, jako 4K rozlišení.

11.  4.  2018 | | 18 N/A
Cosplay: Když se z holek stávají vysněné krásky z videoher

Cosplay: Když se z holek stávají vysně…

Svět videoher se již dávno vymanil ze svého virtuálního rámce a čím dál tím více se prolíná s naším reálným životem a to v mnoha ohledech. Je ve vzájemném propojení s literaturou, filmovou či hudební tvorbou a ovlivňuje též intersociální vztahy. Jedním z pozoruhodných fenoménů v tomto ohledu je stále populárnější cosplay.

21.  4.  2018 | | 36 N/A
God of War: severská výprava (recenze)

God of War: severská výprava (recenze)

Populární rubač bohů se vrací, aby nám dokázal, že neztratil nic ze svého lesku. Jak dopadl Kratos nové generace?

20.  4.  2018 | | 32 N/A
Herní agenda: dubnová nálož pecek

Herní agenda: dubnová nálož pecek

Březen nás navnadil na začínající jarní sezónu plnou skvělých titulů a duben pokračuje ve stejném duchu. Opět se nám na herním trhu objevila různorodá sorta her, mezi kterými si jistě dokážete vybrat ať už hrajete na jakékoliv platformě.

18.  4.  2018 | | 2 N/A
Ochrana Far Cry 5 podlehla hackerům, trvalo to necelý měsíc

Ochrana Far Cry 5 podlehla hackerům, t…

Ubisoft si své hry snaží hlídat, hackeři jsou ale neúprostní.

16.  4.  2018 | | 11 N/A
GTA 5 je nejvýdělečnějším produktem zábavního průmyslu na světě

GTA 5 je nejvýdělečnějším produktem zá…

Po mnoha letech na předních příčkách herních žebříčků je Grand Theft Auto 5 oficiálně nejlepší.

9.  4.  2018 | | 3 N/A
Battle Royale napříč hrami: kde všude najdete masové boje?

Battle Royale napříč hrami: kde všude …

Trend jménem Battle Royale stále pokračuje a vypadá to, že herní svět jen tak neopustí. Hry v tomto žánru mají neuvěřitelné množství hráčů a snad ještě více jich ho sleduje na platformách Twitch a Youtube. Na této vlně se snaží svézt téměř každý a my se podíváme, co se nám to tady vyrojilo.

20.  4.  2018 | | 5 N/A