Katastrofa na Haiti pravděpodobně zasáhla každého. Média nás denně bombardují tunami obrázků a záběrů ze zemětřesením zničeného státu, díky nimž lze jen velmi těžko zůstat lhostejným. Svůj díl z charitativního koláče si přitom ukousla i herní studia, která skrze své produkty nabádají hráče k pomoci.
Velkým snaživcem v tomto směru je americký tým Bungie, stojící v pozadí Halo série, jenž se rozhodl věnovat 100 % výdělku z prodeje doprovodných předmětů americkému Červenému kříži. Zároveň vyzval fanoušky, aby se nebáli ve středu a čtvrtek hrát online Halo 3 a Halo: ODST.
Za každých tisíc hráčů, kteří budou vybaveni k tomuto účelu speciálně stvořeným in-game emblémem, totiž Bungie věnuje na pomoc Haiti $100 (maximálně však 77 tisíc dolarů). Zároveň tamější zaměstnanci apelovali na hráče, aby nebyli lhostejní a klidně věnovali něco málo přímo ze svých peněz.
Pánové z Bungie však nejsou jediní, kdo se odhodlal k podobnému krku. Již dříve věnovala společnost PopCap, jež je zodpovědná kupříkladu za parádní Plants vs. Zombies, veškerý zisk z prodaných her. A ruku k dílu přiložila i firma Zynga, které se skrze Facebookové hry - Mafia Wars, Zynga poker a FarmVille - podařilo vybrat přes 1,2 milionu dolarů.
Zdroj: Eurogamer
- Perfektní adrenalinové boje
- Skvělá „filmová“ atmosféra
- Výborný výtvarný styl
- Vydrží na dlouho
- Skvělý multiplayer
- Výpadky AI
- Grafika lehce zklamala