Herní trh v Koreji překročí 2 miliardy dolarů

Pearl Research v San Francisku zveřejnil osmdesátistránkovou studii "Herní trh v Koreji". Analýza se týká charakteru herního trhu v Jižní Koreji a předpovědí vývoje do budoucna. A jak to v jedné z nejrychleji se vyvíjejících asijských zemí vypadá?

Jižní Korea má moderní infrastrukturu se 79% vybaveností osobními počítači, 12 z 15 milionů domácností je připojeno k širokopásmovému internetu a současně je lidem k dispozici 20 tisíc internetových kaváren s cenou připojení pod 2 dolary za hodinu. Trh on-line PC her by měl v letošním roce dosáhnout hodnoty 1,2 miliardy dolarů. Nejrychleji rostoucím segmentem jsou jednoduché hry, jež jdou hrát třeba jen několik minut. To nahrává mobilním hrám - trh s nimi by měl letos překročit 275 milionů dolarů. Růst 160milionového trhu s konzolemi a handheldy bude ovlivňován kulturní relevancí her a jejich lokalizací, stejně jako vydáním next-gen konzolí.

Přestože je korejský herní trh velmi úspěšný, stále se musí vyrovnat s několika faktory. Rozmach úvahy "já taky" a s tím spojená produkce neoriginálních titulů, softwarové pirátství na konzolích, handheldech i PC či zvyšující se náklady na vývoj her.

Zdroj: Worthplaying

Diskuze (1) Další článek: NDS Lite s motivy Final Fantasy III

Témata článku: , , , , , ,