Heroes of the Storm: když se Kerrigan utká s Thrallem (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

rank 1  |  25. 07. 2015 00:38

Hero League a Heroes of Newerth

 |   |  Odpovědět
avatar
25. 07. 2015 10:06

vzhledem k délce textu jsem byl nucen použít ctrl+f :). Dík, opraveno

 |   |  Odpovědět
Klacek  |  25. 07. 2015 18:19

Jedním slovem katastrofa nebo co říct o průměrném čekání na zápas cca. 300 sekund a další 4 minuty na lognutí samotného zápasu.

 |   |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2015 20:22

Těch 300 sekund je po updatu, aby jsi proti sobě dostal odpovídající soupeře. Předtím to házelo v podstatě random a MMR se sčítal, jak je napsáno v článku.

Ad 4 minuty - to záleží, na jakých kalkulačkách to hrají tví soupeři/spoluhráči, podobně jako v LOL se čeká, až se hra načte všem. Já jsem se po DC připojoval do hry později a schválně jsem to stopl - 50 vteřin na načtení + poté "server is ahead", což mi přijde nejotravnější.

 |   |  Odpovědět
Klacek  |  28. 07. 2015 07:59

Myslím si že i7 4770 a Asus R9 290 je celkem solidní kalkulačka aby se mě to načetlo o dost dřív to jsem si potom mohl poskládat AMD Kabiny a vyšlo by mě to stejně pokud se musím přizpůsobit jiným.

 |   |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2015 08:25

To je ale v MOBA hrách normální, i kdyby ses načetl dřív, stejně by tě ta hra musela pozdržet do doby, než přijdou ostatní hráči, tak by sis leda mohl běhat v bázi. Jestli by tě to bavilo, netuším, není lepší si během načítání zaskočit třeba na hotslogs a nechat puštěné zvuky hry v pozadí? Problémy vidím v úplně jiných věcech u HOTS.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor