Hideaki Itsuno zvažoval vývoj hry Dragon's Dogma 2 ještě před DMC 5

Otec démonické rubačky Devil May Cry zvažoval, že před pátým dílem se vrhne ještě na jiný projekt.

Hideaki Itsuno měl před sebou těžké rozhodování, když se musel rozmyslet, jestli chce pracovat na novém dílu Devil May Cry, nebo vyvíjet pokračování úspěšného fantasy RPG Dragon's Dogma. Nakonec u něj přece jenom zvítězilo jeho "dítě" Devil May Cry, ke kterému se váže už od roku 2001.

Itsuno je v Capcomu legendou a podílel se na množství veleúspěšných titulů, které Capcom vydal. Nebýt jeho rozhodnutí, možná bychom teď nečekali na vycházející Devil May Cry 5. 

"Přišel jsem za Kenzem (Kenzo Tsujimoto je zakladatelem Capcomu, pozn. red.) a řekl jsem mu: Chci teď pracovat buď na Devil May Cry 5, nebo Dragon's Dogma 2. Řekl mi, že si mám vybrat a udělat hru, kterou chci. Takže jsem si vybral a když na to přišlo, rozhodl se pro Devil May Cry," popsal Itsuno, jak měl ve volbě volnou ruku.

Pokud jste ale fanoušky Dragon's Dogma, nemusíte ještě truchlit. Itsuno se totiž už chystá na svůj další projekt. A kdo ví, třeba tentokrát půjde právě o "poraženou" hru z Itsunova výběru. "Vždycky mám v hlavě tři, čtyři hry, které by se mi líbilo udělat. Je ale rozdíl mezi tím, co bych rád a co si myslím, že bych udělat měl. Už teď se připravuji na svůj další projekt. Zatím nemohu prozradit, o co jde, ale těšíme se na práci na něm," pokračoval o svojí budoucnosti.

"Kdykoliv dělám hru, dělám přesně to, co chci hrát. To, co bych já od hry očekával. Dragon's Dogma bylo něco, co jsem chtěl ve hře zažít už když jsem byl malý kluk. Považuji to asi za svůj největší úspěch. Hru, na kterou jsem nejvíce pyšný. Co se týče hry, na které bylo nejtěžší pracovat, to je Devil May Cry 5," rozpovídal se o svém vztahu k oběma hrám.

Co byste od Itsuna nejradši viděli jako další vy?

Váš názor Další článek: Známe hardwarové nároky rubačky Sekiro: Shadows Die Twice

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,