Hideo Kojima - Budoucnost není v technologiích

Server Gamespot uveřejnil rozsáhlé interview s Hideo Kojimou. Tvůrce série Metal Gear Solid není potřeba snad nijak představovat, podotkneme jen, že nedávno se stal šéfem vlastní pobočky Konami s názvem Kojima Productions. Naši kolegové se jej na toto vyptávali a dozvěděli se, že by se rád soustředil pouze na tvorbu her. Protože bude pod záštitou Konami, tak oni se postarají, aby měl na práci dostatek klidu. Jeho plánem zase je, že bude navrhovat hry pro hráče a ne pro trh. Nepůjde jen o rozšiřování série MGS, MGA a Bok-Tai, ale i nějaké nové projekty.

Pronesl také několik velmi zajímavých názorů na vývoj technologií. Podle něj není důležité kráčet za čistým výkonem a líbivější scenérií, která však bude umělá. Rád by vytvořil svět, který bude sice menší, ale přirozený, žijící. Jako příklad uvádí džungli, která nebude z umělých stromů, ale ze stromů, které musíte zalévat, nebo uschnou. Stále chce držet hráče při hře a jak je vidět třeba z traileru na MGS4, který jsme již přinesli, hodlá dělat stále hry velmi zábavné. Jako hlavní motor vývoje všech technologií ale vidí postupný přechod od digitálnosti k analogovému ovládání. Vždyť už v jednom z prvních dílů série MGS hodně záleželo na tlaku, jaký na tlačítka vyvíjíte. Máme se jistojistě na co těšit.

Download (upoutávka na MGS4, 23 MB): Doupě

Zdroj: Gamespot

Váš názor Další článek: Mozek v počítači? Už kolem roku 2050

Témata článku: , , , , , , ,