Hideo Kojima se do vývoje MGS: Rising příliš neplete

Přesto si nad projektem udržuje určitou kontrolu.
Hideo Kojima se do vývoje MGS: Rising příliš neplete

Hideo Kojima je známý tím, že nerad přenechává osud svého milovaného Metal Gearu jiným autorům. Přesto vývoj MGS: Rising někomu jinému předal. Jak prozradil v rozhovoru pro britský OPM, zasahuje do vývoje hry, jen když je to naprosto nutné.

"Tentokrát jsem od hry opravdu dal ruce pryč," řekl Kojima. "Přenechal jsem ji novému týmu. Ale není to tak, že bych se zbavil veškeré kontroly. Jde hlavně o ten začátek - o koncept, o nalezení semínka. Tenhle tým vymyslel koncept - přišli s tím, že chtějí Raidena jako hlavní postavu a že chtějí vytvořit akční hru."

VIDEO: 3115 'Metal Gear Solid Rising - E3 trailer'

"Také se snažím nečíst příběh, protože kdybych jej četl, chtěl bych něco dodat a nakonec by mě to úplně vcuclo."

"Na začátku jsem vymezil hranice a pověděl jim svůj názor. Když mám pocit, že je něco přehnané a nesedí to do světa Metal Gearu, něco k tomu řeknu. Vždy se ale snažím udržet ty hranice."

Vývoj hry údajně pokračuje hladce a bez problémů. "Jde to dobře, ale bude to odlišné od předchozích Metal Gearů."

Zdroj: OPM UK
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | Zběsilá akční rubačka
Výrobce: Platinum Games | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 19. února 2013
  • Skvělý soubojový systém
  • Výborné bitky s bossy
  • Styl a nadsázka
  • Problematická kamera
  • Krátká herní doba
  • Špatně vysvětlené mechanismy

Nejnovější komentáře