Hired Team - první dojmy a screenshoty

Co je to vlastně za hru? Zjednodušeně řečeno: Commandos z first person perspektivy.

3D střílečka z vlastního pohledu. Nic nového pod sluncem, řeknete si možná, ale až tenhle článek dočtete, budete mít třeba jiný názor. Tak například by vás mohlo překvapit už to, že jednotlivé mise budete plnit zadáváním příkazů členům svého týmu. Ti jsou čtyři a každý z nich oplývá jinak úžasnými schopnostmi (konkrétně jakými to se ode mě nedozvíte, neboť hra je teprve ve fázi raného vývoje a informace o ní jsou zatím dost omezené). Jisté je jen to, že některé "obyčejné" zbraně budou mít k dispozici všichni, zatímco ty speciální se budou lišit podle odbornosti každé postavy. Vy budete hrát za jednoho z členů týmu (Scout, Miner, Sniper, Heavy Weapon Guy). Během misí se můžete přepínat mezi všemi postavami a zatímco postupujete s jednou, ostatní tři ovládá počítač. Hra bude rozdělená do čtyř kampaní, z nichž každá se dále dělí na čtyři mise. (Čtyřka zřejmě vůbec připadá autorům jako nějaké magické číslo.) V každé misi se ocitnete v jiném prostředí, obohatíte se o nové zbraně a postavíte se tváří v tvář novým protivníkům.

Pro ty, co se neobejdou bez příběhu (ačkoliv mu osobně u akčních her nepřikládám moc velký význam a většinou ani nezaregistruji, jaká story se za vším mým snažením skrývá), je tu teď pár vět na téma "Kdy, kde a proč vlastně?" V roce 2064 je technologická revoluce na Zemi v plném proudu. Globalizace už se tou dobou neomezuje jen na supermarkety, ale nelítostně zasahuje do všech oblastí lidského života. Po planetě se rozmáhají obrovité urbanistické komplexy nazývané Megacity, v nichž žije téměř 96 procent celé populace. Z takového nezdravého nahloučení lidí nemůže pochopitelně vzejít nic dobrého. Spíše naopak - nezaměstnanost, kriminalita, korupce a podobné neradostné projevy lidské společnosti hýbou budoucím světem. Policie je tradičně neschopná, zločinci tradičně vynalézaví a jediný, kdo může přijít s nějakou relevantní troškou do mlýna, je váš superprofesionální čtyřčlenný tým.

Autoři z ruského týmu New Media Generation si pro Hired Team vyvinuli vlastní engine Shine optimalizovaný pro akcelerátory s podporou OpenGL. Velmi slušně by měl zvládat jak velké venkovní prostory, tak i uzavřené interiéry, čímž chci nenápadně naznačit, že se ve hře budete potloukat nejen spletitými chodbičkami a vědeckými laboratořemi, ale i přírodními scenériemi (například horskými krajinami). Volumetrická mlha, průhledná voda, animovaná obloha, realtimový morfing objektů, škálovatelná úroveň detailů - to všechno tam je a do konce vývoje možná ještě něco přibude. Datum vydání není známo, mluví se jen o roku 2000.

     

     

Váš názor Další článek: Seven Kingdoms 2: Fryhtan Wars

Témata článku: , , ,