Hogwarts Legacy se možná posune až na příští rok. Dle spekulací je vývoj v problémech

Diskuze k článku

Ell  |  17. 01. 2022 17:35

Která hra dnes nemá problematický vývoj? Vždyť téměř všechny projekty dostávají další, dodatečné odklady. Ti ubožáci pracující u počítače musejí byt strašně vytížení z toho neustálého klování do kláves a tahaní myší, to musí být určitě náročná práce. . vývojáři chodí domů unavení, s bolestmi nohou a zad. . pomodleme se za tyhle post-moderní chudáky, kdyby horníci v dolech podávali podobné výsledky, asi bychom ani neměli čím topit.

 |   |  Odpovědět
RD  |  18. 01. 2022 10:33

V době, kdy frčel waterfall vycházelo GTA každých pár let - 2001, 2002, 2004, pak pár let pauza a v 2008 GTA 4 (kde to může omluvit nový engine). GTA 5 2013 stihlo ještě "konec" waterfallu. Stejně jsou na tom i další velké série typu TES. Po roce cca 2010 přišlo zásadní zpomalení.

Proč? Já za tím vidím mimo jiné (tzn. jeden z více důvodů) i "agile" řízení projektů. Rezignovalo se na plánování, místo toho se všechno "plánuje" agilně. To samozřejmě teoreticky fungovat může hezky, praktické výsledky vidíme.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor