Hráč žaluje Sony kvůli multiplayeru Killzone, prý neběžel ve FullHD

Originálních soudních procesů už jsme zažili spoustu, jeden z hráčů sci-fi Killzone: Shadow Fall ale našel druhý pár koulí.
Hráč žaluje Sony kvůli multiplayeru Killzone, prý neběžel ve FullHD

Douglas Ladore z Kalifornie byl obyčejný hráč Killzone: Shadow Fall. Poté zjistil, že multiplayer daného titulu neběží v rozlišení 1080p, jak Sony slibovalo, a naštval se více, než je běžné. Rozhodl se společnost žalovat o 5 milionů dolarů za klamavou reklamu.

"Sony tvrdilo, že je PS4 tak výkonné, že může rozběhnout multiplayer hry Killzone v rozlišení 1080p," tvrdí Douglas. "Krátce po vydání si ale spoustu hráčů stěžovalo, že byl multiplayer hry řádně rozmazaný. Důvod byl neznámý do té doby, než jeden z respektovaných webů odhalil, že multiplayer nenabízí grafické rozlišení 1080p, jak se slibovalo."

Za texturami Killzone Shadow Fall: next-gen je skutečně tady

Za texturami Killzone Shadow Fall: next-gen je skutečně tady

Informaci sdělili kluci z Digital Foundry z britského Eurogameru, kteří zjistili, že multiplayer hry běží v rozlišení 960 x 1080 pixelů. Ačkoliv veškeré využité technologie a úpravy vývojáři popsali, na obalu konzole PS4 a hry Killzone: Shadow Fall taková informace není, což považuje Douglas za klamavou reklamu. Pokud by totiž věděl, o co jde, hru by si pravděpodobně nekoupil, nebo si ji pořídil za mnohem nižší cenu.