Hráči nemají rádi sequely

Co by vás napadlo po úspěšném přijetí svého titulu? Samozřejmě pokračování. Proč nedolovat zlatý důl, když jsou jeho útroby ještě téměř nedotknuty... Nicméně pokračování hráči nenávidí, nebo to alespoň v rozhovoru pro OXM tvrdí Cliff Bleszinski z Epicu.

"Všichni milovali Halo a spousta hráčů nakonec řekla: 'Halo 2 nestojí za nic!' Všichni milují Counter-Strike, a když vyšel Source - 'Nestojí za nic!'. Quake 2, Gears 2, každá střílečka..." Ovšem stejný názor nedrží k třetím dílům, které jsou podle něj přijaty s otevřenou náručí.

"A pak vyjde třetí díl a všichni jsou jako: 'Ach, bude to více jako jednička, pamatujete na jedničku, že?' V některých směrech je možná první díl vážně lepší, ale hráči milují své vzpomínky, musíte soutěžit se vzpomínkami na vlastní úspěch - a to je často velmi obtížné."

Zdroj: CVG