Hráči nepřeplácejí, oni nedoplácejí, tvrdí herní analytik o současné situaci

Herním průmyslem v současné době cloumá problematika mikrotransakcí a někteří znalci se rozhodli přispět svou troškou do mlýna.
Hráči nepřeplácejí, oni nedoplácejí, tvrdí herní analytik o současné situaci

 

Star Wars Battlefront II. Need for Speed Payback. To jsou jen tituly na špičce ledovce současné problematiky mikrotransakcí a neférového přístupu k hráčské komunitě. A ačkoliv se EA poslední dobou snaží vrátit přízeň hráčů (i když trochu nedobrovolně), stále jde o problém. A na ten má docela kontroverzní pohled jeden z analytiků společnosti KeyBanc Capital Markets, Evan Wingren. 

"Hráči nepřeplácejí. Oni naopak nedoplácejí. Battlefront II byl dokonalým příkladem přehnané reakce, jelikož v sobě kombinuje EA, Star Wars, Reddit a mnohé herní novináře, kteří nemají rádi mikrotransakce," nechal se slyšet Wingren.

Star Wars Battlefront II - patálie napříč galaxií (recenze)

Star Wars Battlefront II - patálie napříč galaxií (recenze)

Podle něj i při současné finanční strategii ve videoherním průmyslu jsou na tom hry stále o dost lépe, než další odvětví zábavní průmyslu, jako je televize či film. A to i v případě, že se vezme v potaz placení za měsíční DLC přídavky po koupi samotné hry. Pokud se totiž vezme, že někdo hraje denně alespoň dvě a půl hodiny, za rok z toho dostaneme 40 centů za hodinu v případě hraní hry, což je lepší, než 60 centů v případě televize a 80 centů v případě filmu. 

"Podobná analytika poukazuje na to, že herní vydavatelé vlastně nechtějí po hráčích zas tolik peněz a pravděpodobně by měli ještě zdražit," dodal Wingren. 

Co si o tom myslíte vy? Platíme za hry dost, nebo by měli vydavatelé zdražit?