Hráči prý chtějí kratší hry

Hráči již nechtějí hrát hry trvající 60 nebo 100 hodin, tvrdí president Silicon Knights, Denis Dyack.

"Dohrát Legacy of Kain trvá zhruba 60 hodin, ale hry se změnily. Lidé tohle již nechtějí. Nestarám se, jak dobrá hra je, prostě nechci hrát něco, u čeho strávím sto hodin," řekl Dyack pro Gamesindustry.biz.

"Pokud máme vytvořit epický příběh, rozhodli jsme se, že jej musíme rozdělit na pro konzumenty stravitelné části," prohlásil Denis v odkazu na připravovanou trilogii Too Human, kterou Silicon Knights tvoří pro Xbox 360. "Současně ale chceme udělat hru, která bude mít šanci se vyvíjet a těžit ze změn vy vývoji (her)."

"Domníváme se, že budoucnost je celá o obsahu. Pokud se podíváme na průběh prací na první hře, můžeme se z něj poučit a vylepšit tak naši práci na dalších dílech série. Nechceme znovu začínat od nuly po prvních Too Human. Je odvážné slibovat tak moc? Ano, ale vyvíjet hry je náročné."

Dyack ale dodává, že pokud rozdělíte příběh na víc částí, nemůžete spoléhat na to, že každý hráč bude hrát všechny díly. "Každá hra musí být uzavřená," prohlásil. "Tak byla natočena trilogie Pána Prstenů. Každý díl trilogie Too Human bude uzavřený."

"Pro ty, kdo odehrají všechny tři díly, bude série obsahovat víc detailů. To není problém, to je slib, že pokud hráči chtějí něco epického, my jim to nabídneme. Snažíme se vytvořit něco, co posune celý průmysl blíže k obsahově velmi bohatému prostředí. Miluji knižní trilogie a série. Pro Too Human máme nachystanou spoustu věcí, které nemůžeme dostat do méně než tří her."

Zdroj: Eurogamer