Hráči prý chtějí kratší hry

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 51

Diskuze k článku

Logan.Raise, Logan.Raise  |  19. 05. 2007 20:00

Jo a tak to jo. Fallout by mě bavil stokrát víc, kdybych ho prolezl za den... Není nic lepšího, než když se do hry zažeru a ona skončí. Teda mě se to moc nelíbí, ale v nemocnici říkali, že infarkty prý doteď proplácí pojišťovna. Někdy si myslím, že pan Dyack myslí prdelí

 |   |  Odpovědět
LordBexr  |  08. 05. 2007 13:24

Vždyť ten blbec mele akorát hovna Nejdřív si vycucá z prstu, že míň je vlastně víc. Potom, že když si víckrát zaplatíme, tak dostaneme celou hru rozdělenou na části. Pak ale zase řekne, že každá část bude samostatná hra :D No, už vidím, jak ty hry dopadnou. Budou to totální kraviny, protože jsou dělaný příliš strojově s jediným účelem a to vydělat co největší balík. Nějakou hlubší hodnotu v nich ani nehledejme, tohle budou obyčejný narychlo spíchnutý bláboly. Pak se diví, že je tu taková míra pirátství

 |   |  Odpovědět
uzivatel  |  08. 05. 2007 17:13

meles hovna, jak bys asi sam rekl...

 |   |  Odpovědět
LordBexr  |  08. 05. 2007 18:40

ááá, pan Chytrej promluvil

 |   |  Odpovědět
Narrno  |  07. 05. 2007 19:24

Šmarjá, proč bych chtěl mít někdo radějí hry kratší? Buď mě hra baví a pak bych byl nejšťastnější, kdyby (pozor, lehká nadsázka) nikdy neskončila, anebo mě nebaví a pak ji nebudu hrát přece vůbec.
"Dopytle, tahle hra je ale blbá a nudná... no ale mám ji zas dohranou za 5 hodin, tak už ji holt dojedu, co taky se životem, že..." Takhle někdo vážně uvažuje?
A na druhou stranu už se vám stalo toto?
"Hmmm, tak takhle jsem se u hru už nebavil ani nepamatuju... no ale už by to mohlo skončit, koneckonců všeho dobrého pomálu, abych se zas nerozmazlil..."
Tento způsob hraní zdá se mi poněkud nešťastný

 |   |  Odpovědět
Chumbaba  |  07. 05. 2007 13:47

Kdo hraje jen občas a málo, většinou si hry nekupuje a jemu tedy jedno, jak je hra dlouhá. Kdo hry kupuje, chce většinou za hodně peněz dostat hodně muziky.

 |   |  Odpovědět
af3kt  |  07. 05. 2007 13:24

do piče s tim článkem

 |   |  Odpovědět
noname  |  06. 05. 2007 23:17

To je normální marektingové tvrzení - potřebují čas na doladění, chtějí více peněz, chtějí být více v médiích ... a tak si prostě vymysleli tohle tvrzení. Nikde neřekl podle čeho se takto domnívá, kdyby vydali krátkou hru bez tohoto sdělení, tak okamižite ztratí polovinu hodnocení. Takhle si zajistili pozornost.

Jinak je úplně jedno jestli je hra krátká či dlouhá, záleží jak dlouho baví a jestli nabízí za její cenu dostatek zábavy. Je mnoho her, které prostě po nějaké době jsou nudné, mohlo by být lepší, kdyby je rozdělili, udělali jim takové malé zakončení, které ovšem zároveň povzbudí do dalších dějů, protože se třeba dozvíte něco nového, získáte nové zbraně/kouzla/schopnosti, ... nebo se výrazně změní třeba herní prostředí/typ hry ... proto jsou myslím velmi chytlavé hry odvozené od wolfensteina, a je to důvod, proč velmi mnoho lidí nedohraje ani jinak úžasné hry oblivion - protože prostě x desítek hodin chodit, aniž by člověk nepoznal nějaké velké vítězství, a pozvolné neskokové získávání všeho, učiní tu hru po nějaké době nudnou. Prostě IMHO by tak každé 2 hodiny měl být nějaký skok, každých tak 8-10 hodin velký skok. Proto třeba věřím ve velký úspěch Spore

 |   |  Odpovědět
Roman  |  06. 05. 2007 17:13

Nadarmo se neříká,že krásné věci trvají v životě jen chvíli.

 |   |  Odpovědět
Pepak  |  06. 05. 2007 16:11

S kratkymi hrami nemam problem, dokonce je preferuji, pokud jsou ovsem udelany inteligentne. Trihodinovy interaktivni filmecek me nezajima. Ale pokud bude hra neco jako kdysi Chaos, Nether Earth nebo noveji treba Civilization (nebo nepocitacove Magic the Gathering), tak beru vsemi deseti. To je IMHO cesta - hra, kde jedna partie trva par (desitek) minut, ale kde si tech partii mohu vygenerovat kolik chci. Akorat ze se to panu Dyackovi asi nebude hodit do kramu, protoze tohle neni zpusob, jak snadno a rychle ztrojnasobit trzby - spis naopak, tyhle hry se daji hrat roky (desitky let).

 |   |  Odpovědět
Márty  |  06. 05. 2007 14:46

Pokud to bude hra jako je Half-Life 2, tak takovou hru bych mohl hrát až do důchodu!!Ale něco jako Diablo,co jsem hrál týdny,a pořád mi to připadalo stejné,tak to fakt nemusím!(Můj názor,někdo nemusí souhlasit.)

 |   |  Odpovědět
gras  |  06. 05. 2007 14:25

Krátký hry za plnou cenu jsou samozřejmě blbost.Je to jen způsob jak dostat od hloupých lidi vic penez. Jediná hra, kterou sem si koupil za 800,- je Call of Duty2.Tu hraju už asi rok na netu. Jinou zatim nepotřebuju. Dalši možná bude COD 4. Nejlepši ochrana proti praktikám distributoru, je hru si stáhnou z netu. Hru za 1500 si mužou nechat. Nemám zájem. I COD 2 sem mel vypalenou,ale pak sem uznal, že je to dobrá hra a že ty penize jen tak nevyhodim.

 |   |  Odpovědět
uzivatel  |  06. 05. 2007 14:48

Tak to ses urcite nejvetsi frajer ve tride

 |   |  Odpovědět
Radoslav  |  06. 05. 2007 15:05

Když říkáš že "nemáš zájem" tak proč hru stahovat? Není lepší si zahrát takovou o kterou mám zájem?

 |   |  Odpovědět
sx  |  06. 05. 2007 14:19

ja myslim ze budoucnost je za online hramy jako treba wow,cs a aoe.nejlepsi je prece hrat proti lidskemu souperi,a ty firmy co vyrabi hry taky na tom vydelaji vic na serverech nez prodejem her,pri takove situace hey budou uplne zdarma platit se bude jen za server

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  06. 05. 2007 12:26

Pokud mě bude hra bavit celou dobu, nemám s délkou problém. Naopak, čím méně mám času na hraní, tím víc si cením her jako CoD, které dohraju za týden a celou dobu mě to baví, než her typu Planescape Torment, který bych dohrával dva měsíce, přičemž má hluchá místa a proto bych ho dohrál jen stěží.
Ovšem výroky tohohle člověka nemají s tím, co hráči chtějí nic společného (nejspíš vycházejí z prodeje epizodových her, jenže když si koupím první epizodu, budu automaticky sháně i druhou a další). Jde čistě o prachy, tedy o to, co chtějí vydavatelé. Mě se třeba na to, co chci, nikdo neptal, ale hlasoval bych radši pro delší hru (kolem 20 hodin) s hluchými místy, než pro něco, co v půlce skončí a já si musím koupit další díl. Tohle hráči určitě nechtějí, jen vydavatelé se ohánějí požadavky hráčů, aby pak mohli říct: "Co si stěžujete? Vždyť jste to tak chtěli.". A vývojářům nezbývá nic jiného, než tyhle požadavky papouškovat, protože vydavatelé je mají v hrsti.
Avšak v jednom má ten člověk pravdu - dnes už se těžko najde hráč, který by ocenil hrací dobu 60 hodin a víc. Je mi jasné, že se tu teď objeví spousta lidí, kteří budou křičet, že oni by 60 hodin + uvítali, ale taky si musíte uvědomit, že jste v naprosto zanedbatelné menšině. Souvisí to s posunem hranice věku průměrného hráče - dítě, ať už je mu 8, 13 nebo 16 (občas to, pravda, nezaručuje ani vyšší věk) nebude schopné pobrat složitý příběh roztahující se v 60hodinové hře (čest vyjímkám).

 |   |  Odpovědět
MikeODonnell  |  06. 05. 2007 11:28

Urcite si rad koupim hru za 1600 kterou dohraju za dva dny...genialni myslenka. Ja osobne si koupim jenom hru, kterou hraju pravidelne nebo dlouho, jako sveho casu treba OFP nebo Mafii.
A to co tady rikate ze kdyz bude kratsi pribeh muze to byt levneji je pekna blbost, nejvice casu a taky penez sezere vytvareni enginu a podobnych veci a nasledne testovani, obsah jako levely questy mise apod. se da vytvaret soubezne a v mene lidech. Spis si taky myslim ze chteji udelat engine do jakeho je hraci nuti, tedy velmi drahy engine, a pak si nasledne tuto investici nechat zaplatit v pokracovanich pribehu. Jako v HL2.
A pro obcasne hrace na odreagovani to myslim nebude taky nejlepsi, protoze replayabilita podobnych kusu bude minimalni, dvakrat cloveka stejny pribeh neohromi (at je jakkoliv kratky). Obcasny hrac oceni spise multiplayer, kde je kazda hra do jiste miry jina, nebo totalne bezduchou hru (kde nic neni, tam neni co omrzet).
To uz snad jit cestou multiplayeru (ktery se doplni prave tim kratkym singleplayerem) nebo onlinovek, kde se investice do enginu zaplati na pravidelnych poplatcich. Navic riziko zneuziti piraty neni u podobne zamerenych her takove, protoze se po internetu overuje jejich originalita, coz uz je tezsi ochcat.

 |   |  Odpovědět
franci  |  06. 05. 2007 11:23

Jasne, vsichni chteji kratke hry, proto jich tolik hraje World of Warcraft, protoze tak je vsechno dohrany na 5 hodin .. denne :)

 |   |  Odpovědět
franci  |  06. 05. 2007 11:24

safra, takhle po probuzeni pisu nesmysly .. *protoze tam je vsechno dohrany za 5 hodin

 |   |  Odpovědět
Kruci  |  06. 05. 2007 11:18

Vsechno zalezi na hre, prestal jsem hrat nektere hry v pulce, protoze to zacala byt nuda, takze bych byl radeji, aby to v te pulce skoncilo. Take jsem hral hry velmi dlouhe, nebo jsem je hral pomalu, ale bavit me to neprestalo.
Nekteri hraci nemaji moc casu, tak by treba uvitali kratsi hry, aby je nemuseli hrat rok, ale to urcite nebude cilova skupina pro vyvojare her:)
Kdyz nekdo udela poradnou hru, tak nezalezi na delce. Hry na pokracovani jsou to nejhorsi co muze byt. Prijdete do obchodu. koupite si hru podle krabicky, na konci(za chvili hrani) zjistite, ze musite koupit dalsi dil, ktery se jeste ani neprodava.
Proste hraci nechteji kratke hry, hraci si chteji hru uzit, a poradne.
Take si nemyslim, ze WoW hraji hraci jen 20hodin:)

 |   |  Odpovědět
Kruci  |  06. 05. 2007 18:02

Jen jsem chtel dodat, pro ty co rikaji ze jsou obcasni hraci, a ze preferuji kratsi hry:)
Davam vam za pravdu, urcite nechcete hrat hru rok, ale opravdu si myslite ze jste cilova skupina?:)

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  06. 05. 2007 11:00

hráči rozhodně kratší hry nechtějí, jedině výrobci her chtějí kratší hry a vydávat stejně krátká pokračování a vydělávat na nich, je zajímavé že zmiňuje zrovna hry pro XB360 o kterém se vývojáři z R*, že kapacita DVD je při vývoji GTA IV značně omezující, jinak řečeno dlouhou/rozlehlou "next-gen" hru na jedno DVD nedostanete

 |   |  Odpovědět
kapika  |  06. 05. 2007 11:19

Jsou to piče, ještě dnes lituji toho dne, kdy jsem si koupil Gear of war. Když teď srovnám délku Resistance: Fall of Man tak je mě u prdele, že Gear měl lepší grafiku, ale Resistance je o hodně delší a taky bych čekal že dají do Xbox 360 HD DVD mechaniku, ale oni se nás snaží ojebat že přidají HDMI a vymění bílou za černou

 |   |  Odpovědět
Krabat  |  06. 05. 2007 12:01

Hráči chtějí dobré hry, délka nehraje tak velkou roli. Umělé prodlužování příběhu nemá smysl, pokud se ztratí dynamika a spád. A pokud jde o X360, Oblivion má herní dobu 150 hodin a na jedno DVD se vlezl bez problémů. Vývojáři z Ubisoftu se zase zmiňují, jaký je problém dosáhnout na PS3 efektů srovnatelných s Xboxem, takže hranici "next-gen" bych raději neurčoval. Všude jsou plus a mínus. Ostatně, pokud MS podepíše smlouvy na nové hry, o kterých právě jedná, bude to pro Sony dost velká rána a nikdo nebude přemýšlet nad tím, zda jim stačilo obyčejné DVD.

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  06. 05. 2007 18:02

haha ivan aby se neozval se svým FUDem

 |   |  Odpovědět
Krabat  |  07. 05. 2007 18:18

To říká ten pravý, který napíše "odborný" a "zasvěcený" komentář ke všemu, kde se jen mihne slovíčko Xbox. Hloupoučká poznámka o DVD mluví za všechno...

 |   |  Odpovědět
N.O.V  |  08. 05. 2007 19:13

. . . jenom pravda která se ti evidentně nezamlouvá

 |   |  Odpovědět
Harad  |  06. 05. 2007 10:36

Ideální délka hry je tak něco kolem Fall Outu 1, či 2, a nebo Ghotic 1...

 |   |  Odpovědět
mira  |  06. 05. 2007 11:10

To je ponekud podivne tvrzeni, jelikoz F2 je podstatne delsi nez F1. Idealni delka hry je takova delka, po kterou nas jeste hra intenzivne bavi. Nudna hra jejiz hrani bude utrpeni a bude trvat 20 hodin rozhodne nebude hra s idealni delkou. Jinde muze byt i 60 malo.

 |   |  Odpovědět
uzivatel  |  06. 05. 2007 12:15

Chtel jsem napsat neco podobneho, ale po tomhle me uz nenapada nic, co bych chtel jeste dodat.

 |   |  Odpovědět
HEX  |  07. 05. 2007 09:03

Žádný Fall Out neexistuje, hra se jmenuje Fallout.Sprznit hře takhle název, opravdu není cool...

 |   |  Odpovědět
truhla  |  06. 05. 2007 10:36

naprosty souhlas s diskutujicimi. kratke hry? - P:I:C:O:V:I:N:A
Nic jineho nez vulgarismus nelze napsat, se slzou v ocich vzpominam na sagy Eye of the beholder, Dungeon master a jine na kterych se dalo hodiny a hodiny bloudit v graficky velice podobnem prostredi a nikomu to nevadilo! Dneska jsou hry plne super duper efektu a rozlicnych 3D serepeticek, ale za vikend je dohrano... Jesteze existuji onlinovky jako DAoC, WoW, Vanguard a jine, kde lze v relativne rozsahlem hernim svete travit i nekolik let.

 |   |  Odpovědět
Pavel  |  06. 05. 2007 11:50

Za tenhle stav si ale můžou hráči sami- kdyby neohrnovali nos nad grafikou, která nemá ty nejnovější efekty a preferovali opravdu hratelnost, tak by vývojáři nebyli tlačeni zkracovat herní dobu, protože logicky s technologickou náročností vzrůstají náklady, které se musí kompenzovat jinde- třeba na délce, protože upřímně řečeno mě nenapadá, kde jinde by mohli ušetřit...

 |   |  Odpovědět
venomacek  |  06. 05. 2007 12:49

dungeon master... no to byla paráda... jak mě u toho bavilo, típat mapy na čtverečkovanej papír...

 |   |  Odpovědět
Pepino  |  06. 05. 2007 10:33

Tak treba ja CHCI kratsi hry, nechci u nich travit hodne casu, ale chci si ji pustit jen kdyz se potrebuju odreagovat a z toho duvodu bych byl rad, kdyby se dala dohrat treba za 3 dny. A rekl bych ze spousta lidi co hraji prilezitostne (vetsina normalnich lidi), se mnou bude souhlasit.

 |   |  Odpovědět
Pepino  |  06. 05. 2007 10:36

A samo pokud bude ta hra kratsi a vyvoj nebude trvat takovou dobu, bude moct byt ve vysledku levnejsi (to uz je na trhu, aby k tomu pak vydavatele dotlacil).

 |   |  Odpovědět
Rafan  |  06. 05. 2007 13:12

tak stím si právě nejsem jist.Dle mého obrovskou část času vývoje schlamstne vývoj nebo úprava enginu hry případně vyvážení hry + modelú + hraní po síti a umělé inteligence hry.To vše musíte odladit ať je hra krátká nebo dlouhá.Pokud hru uděláte krátkou tak ta cena zdaleka nebude o tolik levnější.Pokud jí uděláte na pokračování tak také nebude o mnoho levnější z důvodu že není jistota že si zákazník koupí další díl a tím se uhradí náklady na její vývoj.Na mne to dělá dojem toho že krátká hra nebude už v recenzích znamenat záporné hodnocení ale bude to norma.Jaký postoj bude k tomu že za hru o 50% kratší zaplatíte o 20% méně nechám na lidech kteří takovou hru budou kupovat.

 |   |  Odpovědět
nestor  |  06. 05. 2007 10:53

Ked sa potrebujes odreagovat zahraj si na telefone tetris,kratke hry do pc nepatria.

 |   |  Odpovědět
Pepino  |  06. 05. 2007 11:06

Kecas blbosti, na PC patri takove hry jake chteji hry hrat. A hardcore parani jsou proste oproti tem prilezitostnim v mensine. Face it.

 |   |  Odpovědět
Pepino  |  06. 05. 2007 11:08

..jake chteji lidi hrat, omlouvam se za chybu

 |   |  Odpovědět
Kedy  |  06. 05. 2007 12:03

Ja nevim ale pouzivam pocitac denne 8-14 hodin a obcas si chci neco zahrat a narozdil od deti co maji spoustu casu me nebavi pul dne sedet u hry abych se dostal do dalsi casti (levelu,ci co) ...

 |   |  Odpovědět
Laco  |  06. 05. 2007 12:28

Kamo na to su arkadove zalezitosti ako napr. spicovy Gradius V pre PS2. Ten je dobry na odreagovanie a cisty herny cas je cca 2 hodiny a menej.Das za to 2000 korun alebo si stiahnes Torrent ??? Pokial mam za hry platit svoje tazko zarobene prachy tak chcem aspon 30-40 hodin zabavy.

 |   |  Odpovědět
Petik  |  06. 05. 2007 10:27

Větší blbost jsem fakt neslyšel...opravdu nechci plati 1500 za hru kterou dohraji za víkend

 |   |  Odpovědět
Fr3d1  |  06. 05. 2007 10:11

Myslím si, že spíš vývojáři chtějí kratší hry

 |   |  Odpovědět
Radoslav  |  06. 05. 2007 10:08

Ale samozřejmě za poměrnou cenu a nevidím problém. Pokud si budu mít vybratjestli jednu dvacetihodinovou hru za 1500 kč a nebo dvě desetihodinový po 750 kč, tak bych vzal ty kratší, protože lze předpokládat že tam příběh nebude uměle nudně prodlužovanej.
Bohužel distributoři jaksi slyší jen to že hráči chtějí kratší hry a to je všechno. Ceny nechávají.

 |   |  Odpovědět
gogo, gogo  |  06. 05. 2007 11:36

Kratší hry? Jsi na hlavu? Nejlepší je být blbý a bohatý jako ty!

 |   |  Odpovědět
Radoslav  |  06. 05. 2007 12:56

Četl jsi můj příspěvek nebo jenom nadpis?

 |   |  Odpovědět
gogo, gogo  |  06. 05. 2007 17:04

Jenom nadpis, ale spíš mě nadzvedla touha kupovat si hru za 1500Kč nebo dvě za 750Kč. Já bych nedal za právo nainstalovat si program na jeden počítač bez možnosti jeho zálohování více jak 300Kč. Nic jiného si v JRC totiž nekoupíš. Hru tedy FAKT NE! NEMÁŠ NA NI ŽÁDNÁ PRÁVA. Takže, jako nechceš kratší hry nebo nechceš? Méně platit určitě nebudeš. Tak naivní, že by proporcionálně snížili cenu mohou být jen a pouze životní optimisti a ti maj peněz na rozdávání...
Koupit hru za 1500Kč, fakt jsem se rozesmál...

 |   |  Odpovědět
long gamer  |  06. 05. 2007 09:49

já mám rád dlouhy hry aspoň si u toho víc užiju, já opravdu nemám rád hry kdy si ji nainstaluji odpoledne a večer to mám dohráty, opravdu mám rád dlouhy hry, Na mém kontě dlouhých her které jsem dohrál je například GTA San Andreas, Vice City, Just Cause, Boiling Point, Far Cry, A celkem dlouhy byl i Psi Ops. Prostě podle mne by se měli i nadále dělat dlouhy hry

 |   |  Odpovědět
Chrachliak  |  06. 05. 2007 10:05

no hej, ale ako inak zdovodnit, ze jednu hru rozdelis na 3 casti a budes predavat ako 3 samostatne plne hry? Narasti zisku o 200%

 |   |  Odpovědět
Aspirin  |  06. 05. 2007 10:13

Presne tak, pujde o prachy...
Kratka hra je blbost. Z HL2:E1 jsem byl tak akorat na nervy kdyz to rychle skoncilo...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor