Pokud mě bude hra bavit celou dobu, nemám s délkou problém. Naopak, čím méně mám času na hraní, tím víc si cením her jako CoD, které dohraju za týden a celou dobu mě to baví, než her typu Planescape Torment, který bych dohrával dva měsíce, přičemž má hluchá místa a proto bych ho dohrál jen stěží.
Ovšem výroky tohohle člověka nemají s tím, co hráči chtějí nic společného (nejspíš vycházejí z prodeje epizodových her, jenže když si koupím první epizodu, budu automaticky sháně i druhou a další). Jde čistě o prachy, tedy o to, co chtějí vydavatelé. Mě se třeba na to, co chci, nikdo neptal, ale hlasoval bych radši pro delší hru (kolem 20 hodin) s hluchými místy, než pro něco, co v půlce skončí a já si musím koupit další díl. Tohle hráči určitě nechtějí, jen vydavatelé se ohánějí požadavky hráčů, aby pak mohli říct: "Co si stěžujete? Vždyť jste to tak chtěli.". A vývojářům nezbývá nic jiného, než tyhle požadavky papouškovat, protože vydavatelé je mají v hrsti.
Avšak v jednom má ten člověk pravdu - dnes už se těžko najde hráč, který by ocenil hrací dobu 60 hodin a víc. Je mi jasné, že se tu teď objeví spousta lidí, kteří budou křičet, že oni by 60 hodin + uvítali, ale taky si musíte uvědomit, že jste v naprosto zanedbatelné menšině. Souvisí to s posunem hranice věku průměrného hráče - dítě, ať už je mu 8, 13 nebo 16 (občas to, pravda, nezaručuje ani vyšší věk) nebude schopné pobrat složitý příběh roztahující se v 60hodinové hře (čest vyjímkám).