Hráči WoW Classic hlásí bugy u prvků, které fungují přesně jak mají

Hráči World of Warcraft s časem tak trochu zpohodlněli.

World of Warcraft ušel opravdu dlouhou cestu od svého vypuštění do světa v roce 2004 a prošel nespočtem různých změn pomocí patchů, datadisků a dalších úprav. Spousta z nich sloužila k vybalancování herního zážitku, nebo ke zjednodušení zábavy pro hráče. Někteří z hráčů ale v té době na WoWko ještě ani nesáhli a když se jim teď dostávají do rukou původní prvky hry, označují je jako bugy. Jiní si zase věci prostě pamatují trošku jinak, než jak ve skutečnosti fungovaly. 

Komunitní manažer Blizzardu napsal, že klasické WoW často u různých hráčů zanechalo různé vzpomínky, a to vede k nesrovnalostem co se týče některých mechanik. Hráči si tak myslí, že by měly fungovat jinak, než opravdu fungují, i když o bug nejde. Mezi nejčastější problémy, které hráči hlásí i přesto, že je vše v pořádku patří třeba větší hitbox a dosah u rasy taurenů, "nefunkční" sledování questů na mapě, pomalé respawny NPC či zrychleně běhající hráči a NPC s fear efektem.

Je pravdou, že některé mechaniky a funkce prostě nestárnou tak dobře a je možné, že po opadnutí nadšení z nostalgie přijde tvrdé vystřízlivění, které vyústí v to, že serverům pro WoW Classic se nepovede tak dobře, jak by se čekalo. Budou podle vás neduhy starého Azerothu pro současné WoWkaře stravitelné?

Diskuze (3) Další článek: God of War má na kontě už 10 milionů prodaných kopií

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,