Hráli jsme Anthem: pastva pro oči, co straší nedostatkem obsahu

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 7

Diskuze k článku

avatar
29. 01. 2019 01:33

A kde jsou ty slibovane 4K screeny? I kdyz kliknu na lupu, stejne to ma do 4K daleko.

 |   |  Odpovědět
cv  |  06. 02. 2019 13:30

 |   |  Odpovědět
Kubát  |  28. 01. 2019 22:48

Je to v cz?

 |   |  Odpovědět
avatar
28. 01. 2019 22:51

Česká lokalizace se zatím neplánuje. Ani titulky, pokud vím.

 |   |  Odpovědět
Swoop  |  28. 01. 2019 07:15

Na Xboxu tedy servery trpely. Ale kdo vydrzel a o hry se dostal, stalo to za to. Naprosty souhlas s recenzi. Pro me rozhodne prekvapeni roku hned v lednu :)
Kdo nemel sanci vyzkouset, rozhodne by mel dalsi, uz free, demicko na zacatku unora otestovat.

 |   |  Odpovědět
host  |  28. 01. 2019 11:51

Mně to docela zklamalo. Zřejmě kvůli obsahu a malé variability schopností ( zbraní ) a načítání prostředí i venku mě zarazilo asi nejvíc ( to je fakt hnus )

 |   |  Odpovědět
Ell  |  28. 01. 2019 19:44

Prostredí ve hre bylo perfektní, hraji na Xbox One X s 4K HDR|TV. Zádného dodatecného nacítání textur nebo predmetú ve hre jsem si nevšiml, jediné co mi na hre vadilo byl znacne nestabilní framerate, na konzole bude hra bezesporu usilovat o hranici 30Fps, ovšem budu jen rád pokud pújde alespon o stabilních 30Fps, protoze jak uz bylo výše uvedeno, stabilita v demu byla otresná. Jinak po pravde, audio-vizuální stránka hry me dost slušne prekvapila. Myslím si, ze kdyby nešlo o FrostBite Engine, konzole by to nikdy neutáhly. Kazdopádne na klasickém Xbox One nebo PS4 musí hra vypadat komicky, to si nechci ani predstavit. Múj názor je, ze to bude to perfektní hra. Variace zbraní a veškerého vybavení bude v plné verzi nepochybne vetší. . ale stejne, i kdyz má váše postava k dispozi jen 3 nebo 4 funkce z arzenálu, které pouzíváte neustále bez vycerpání (mimo vaši super schopnost) . . I tak jde s veškerou tou variací v pohybu i letu o daleko bohatejší gameplay nez je napr. hraní Destiny. Nic proti, ale v Destiny jde hlavne o zbrane, v Destiny má vaše postava prostor pro jakékoliv tri zbrane, k tomu máte jeden granát, nejaký ten rucní úder a super schopnost, to je vše. . s tím, ze chodíte vetšinu casu po svých, a váš osobní dopravní prostredek je Sparrow, kterého "materializujete" jen v prípade potreby. Naopak, kdyz hrajete Anthem, pohybujete se mnohem rychleji, a to i vertikálne díky moznosti svobodného letu, vetšinu casu strílíte, a v mezicase pouzíváte funkce vašeho obleku na které cas od casu i obcas zapomenete vzhledem k povaze dané situace. Dle mého názoru je gameplay v Destiny oproti tomu v Anthemu dost chudý, Anthem vlastne vyuzívá podobný model jako Diablo, ukazuje vám na obrazovce zkratky pro pouzití vašich funkcí. A znovu opakuji, ze techto funkcí je dohromady více nez jak to známe z Destiny nebo z Warframu.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor