Prostredí ve hre bylo perfektní, hraji na Xbox One X s 4K HDR|TV. Zádného dodatecného nacítání textur nebo predmetú ve hre jsem si nevšiml, jediné co mi na hre vadilo byl znacne nestabilní framerate, na konzole bude hra bezesporu usilovat o hranici 30Fps, ovšem budu jen rád pokud pújde alespon o stabilních 30Fps, protoze jak uz bylo výše uvedeno, stabilita v demu byla otresná. Jinak po pravde, audio-vizuální stránka hry me dost slušne prekvapila. Myslím si, ze kdyby nešlo o FrostBite Engine, konzole by to nikdy neutáhly. Kazdopádne na klasickém Xbox One nebo PS4 musí hra vypadat komicky, to si nechci ani predstavit. Múj názor je, ze to bude to perfektní hra. Variace zbraní a veškerého vybavení bude v plné verzi nepochybne vetší. . ale stejne, i kdyz má váše postava k dispozi jen 3 nebo 4 funkce z arzenálu, které pouzíváte neustále bez vycerpání (mimo vaši super schopnost) . . I tak jde s veškerou tou variací v pohybu i letu o daleko bohatejší gameplay nez je napr. hraní Destiny. Nic proti, ale v Destiny jde hlavne o zbrane, v Destiny má vaše postava prostor pro jakékoliv tri zbrane, k tomu máte jeden granát, nejaký ten rucní úder a super schopnost, to je vše. . s tím, ze chodíte vetšinu casu po svých, a váš osobní dopravní prostredek je Sparrow, kterého "materializujete" jen v prípade potreby. Naopak, kdyz hrajete Anthem, pohybujete se mnohem rychleji, a to i vertikálne díky moznosti svobodného letu, vetšinu casu strílíte, a v mezicase pouzíváte funkce vašeho obleku na které cas od casu i obcas zapomenete vzhledem k povaze dané situace. Dle mého názoru je gameplay v Destiny oproti tomu v Anthemu dost chudý, Anthem vlastne vyuzívá podobný model jako Diablo, ukazuje vám na obrazovce zkratky pro pouzití vašich funkcí. A znovu opakuji, ze techto funkcí je dohromady více nez jak to známe z Destiny nebo z Warframu.