Hráli jsme betu Might & Magic: Heroes VII - druhé kolo

Diskuze čtenářů k článku

Aron  |  04. 09. 2015 21:10

Zkusil jsem betu hrát než jsem dohrál 1 malou mapu, tak hra min 20x spadla s chybou.
Animace tahu nepřítela byla tragická pobyhoval se bojem a všelijak a vypadalo to opravdu hrozně.
O mizerné inteligenci nepřátel ani nemluvim.
Ve městě se mi bugla hned 1 jednotka a místo abych kupoval tuto jednotku, tak se mi kupovala kupovala uplně jiná silnější jednotka :D
S hrdinou jsem procházel skrz skály a jiné překážky přes které by to jít nemělo.
Jestli má hra vyjít teď v září, tak bych ji nechtěl ani zadarmo je to šíleně zabugované grafika nic moc celkem velké zklamání to mě odradilo od dalších dílů na staré díly ty nové nemaj ani náhodou.

 |   |  Odpovědět
Donny  |  05. 09. 2015 09:44

Ahoj s bugy které popisujes jsem se vůbec nesetkal maximálně co sem měl hru zaplou déle než 12 hodin začala padat jinak ne. Ano inteligence nepřátel je slabá a tahy jsou neskutečně dlouhé. Jinak se mi hra líbí. Zřejmě mas bidnou sestavu.

 |   |  Odpovědět
Vojta  |  06. 09. 2015 11:42

Legendární trojce se bohužel nepřiblíží, a to z následujících důvodů. 1) Grafika stála na jednoduchosti a komiksové nadsázce, nadčasová jako třeba WoW. Grafika HoMM od čtyřky dál jde opačným směrem, nepřehledné pseudo 3D, špatná orientace kvůli možnosti (nutnosti) otáčení mapy, výrazné pastelové barvy a jednoduchost nahrazeny velkým množstvím různých odstínů a detaily. Je to složitější nakreslit, nemůžeme říct že by to bylo nutně hezčí a hra je kvůli tomu nepřehledná, tudíž se špatně hraje. 2) Hexový (šestiúhelníkový) bitevní plán je stále nahrazen čtvercovým, což je úplná blbost, která zkazila všechny bitvy. Hexový plán je ideální, protože odpovídá systému, kdy je kolem každé jednotky pomyslný kruh a tudíž ji může obestoupit přesně šest jiných. Čtverce vypadají hezky když se do nich zformují jednotky v real-time strategiích typu Total War. 3) Vývojáři už si netroufnou nechat hru jednoduchou jako byly HoMM3, musí vymýšlet čím dál složitější systémy schopností, rodových linií, speciálních vlastností atd., hra je kvůli tomu opět nepřehledná a zdlouhavá. Ale za něco být placeni musí.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor