A že je to izometrické hack&slash RPG sis taky nevšiml. Taky sis asi nevšiml, že D2 a PoE dělí 13 let. A patrně ti také uniklo, že D2 zkrátka bylo vytvořeno, vydáno a tím skončilo, kdežto PoE je od vydání již 10 v kontinuálním vývoji, který vývojáři tráví tím, že přidávají
další a další věci (a jelikož jsou to prakticky stále ty samé věci dokola, tak roste ten strom). Taky Guildy by asi v D2 nedávaly smysl, jelikož mimo MMO je tato mechanika tak nějak k ničemu...
No ale hezky ilustruješ, proč dnešní hry z velké části stojí za prd. Když lidi nezajímá konstrukce hry, její hratelnost a mechaniky, ale omezují se jen na to, kolikrát je jedna mechanika ve hře zkopírovaná, nanejvýš že je zasazená do jiného prostředí, tak se není čemu divit že koukáme pořád na to samé dokola, jako třeba v případě Ubisoftu, kde si lidi nechávají stále dokola prodávat tu stejnou hru, jen převlečenou do jiného kabátku (FarCry, Assassins Creed, WatchDogs toho můžou být příkladem. Vše je to stejná hra jen v jiném prostředí.)
Sorry, ale když vezmu šachy, změním barvy polí, vzhled figurek, a prohlásím, že každá figurka bude mít teď dvě funkce, tak jsem nevymyslel novou hru. Jen jsem zprznil šachy.