Hráli jsme Diablo IV. S návratem do temnoty se Blizzardu blýská na lepší časy

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 7

Diskuze k článku

avatar
22. 03. 2023 08:57

Hodně napodobuje to Path of Exile, tim nemyslím vzhledově. Gotika Diabla a Byzantské středomoří je něco jiného.

Uvidíme jestli to dopadne jako vždy, kdy HC během chvíle dojedu příběh , budou grindovat a lovit archivmenty, následně se nudit v sezónách. Zatimco nobové nalákání Immortalem pojedou brečíky, protože jsou schopny vajpnou i na Spirit healerovi.

 |   |  Odpovědět
22. 03. 2023 14:57

Path of Exile napodobuje Diablo a Diablo II, takže říkat že Diablo IV napodobuje Path of Exile je trošičku mimo

 |   |  Odpovědět
Pepa  |  22. 03. 2023 16:52

Zahrajeme Beta, počkáme na Path Of Exile 2, nic platit nebudeme.

 |   |  Odpovědět
host  |  23. 03. 2023 16:27

 |   |  Odpovědět
25. 03. 2023 22:29

Zaplatime a zahrajeme si D4 i PoE2.

 |   |  Odpovědět
avatar
30. 03. 2023 19:20

Sem si nevšimnul že by v D1, D1H, D2 , D2LOD, D3 , D3RoS byl takový šílený talentový strom, tolik postav, sezony, systém měny, gildy, safe house atd..... a ohledně designu že by Diablo se odkazovalo k Byzantské říši a středomoří.

 |   |  Odpovědět
16. 05. 2023 07:36

A že je to izometrické hack&slash RPG sis taky nevšiml. Taky sis asi nevšiml, že D2 a PoE dělí 13 let. A patrně ti také uniklo, že D2 zkrátka bylo vytvořeno, vydáno a tím skončilo, kdežto PoE je od vydání již 10 v kontinuálním vývoji, který vývojáři tráví tím, že přidávají
další a další věci (a jelikož jsou to prakticky stále ty samé věci dokola, tak roste ten strom). Taky Guildy by asi v D2 nedávaly smysl, jelikož mimo MMO je tato mechanika tak nějak k ničemu...

No ale hezky ilustruješ, proč dnešní hry z velké části stojí za prd. Když lidi nezajímá konstrukce hry, její hratelnost a mechaniky, ale omezují se jen na to, kolikrát je jedna mechanika ve hře zkopírovaná, nanejvýš že je zasazená do jiného prostředí, tak se není čemu divit že koukáme pořád na to samé dokola, jako třeba v případě Ubisoftu, kde si lidi nechávají stále dokola prodávat tu stejnou hru, jen převlečenou do jiného kabátku (FarCry, Assassins Creed, WatchDogs toho můžou být příkladem. Vše je to stejná hra jen v jiném prostředí.)

Sorry, ale když vezmu šachy, změním barvy polí, vzhled figurek, a prohlásím, že každá figurka bude mít teď dvě funkce, tak jsem nevymyslel novou hru. Jen jsem zprznil šachy.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor