Hráli jsme Mirror's Edge: Catalyst – nudný dokonalý virtuální parkour

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 10

Diskuze k článku

Ell  |  25. 04. 2016 19:33

Ty vaše trapný nadpisy opravdu leccos vypovídají o vaší úrovni. Kombinovat v jedné větě slovo nudný a dokonalý vzhledem k nějakému tomu vašemu osobnímu přirovnání je opravdu ubohé nemyslíte? To je jako bych o někom řekl že je boží id*ot.
Každopádně jsem přesvědčen o tom, že daný recenzent, autor článku nebo kdokoliv kdo je za ním zodpovědný má totálně nas*áno v hlavě.
Mezi všemi těmi dnešními srač*ami kde se střílí, ničí a jezdí by hra podobná tomuto typu měla být oceněna alespoň za její snahu o originalitu a odlišnost, a to myslím tahle hra splňuje na 100%.
Pokud máte jiný názor, jak už jsem psal výše, vraťte se ke klasickým First Person střílečkám, a udělejte si radost na přes-příliš-originálním Call of Duty které by za chvíli mohlo být každoročně vydáváno zrovna tak jako mnohé sportovní hry s roční číslovkou ve svém názvu.
Tohle je skutečně jedna z mála her která se nesnaží vměšovat do žánru ostatních her.
Jiné hry rovněž využívající pohyb parkouru které dnes známe, třeba jako Dying Light přišli až o mnoho později, skutečně prvními hramy tohoto typu byli první Mirror's Edge a první Assassin's Creed.
Takže ať už se vám Beta líbila nebo nelíbila, každopádně jste zoufalci že si na jejím základě vůbec dovolíte tvrdit cosi o dokonalosti a nudě zároveň. Je to přece Beta, značně omezené možnosti se od Bety z pravidla očekávají, pokud je vám toto jasné, potom nechápu z kterého kouzelného klobouku vytahujete tyhle vaše slabomyslné hlášky.
Pokud chcete tvrdit cosi o dokonalosti a zároveň se zmiňovat o již řečené nudě, tak mám vážné obavy že jste opravdu nesvéprávná banda tupounů která pouze jedním slovem vše hatí a druhým slovem vše naopak pro změnu zahraňuje, vyvažuje, což je v kure*ském rozporu s tím jak jste si vůbec ucelili váš samotný názor na tuto Betu.
Udělejte si radost a raději recenzujte něco co je tak akorát v rovině vašeho chápání, tohle jste totálně nepobrali.

 |   |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Doupě.cz | 25. 04. 2016 21:16

Nevím, zda jste četl celé dojmy, nebo jste se rozhodl vyrazit do diskuze hned po nadpise, ale ve článku autor jasně píše, nakolik povedená hra je a jediné výrazné negativum je prozatím chudá hratelnostní náplň příběhu. Spojení nudné (úkoly) a dokonalé (atmosféra) je tedy na místě. Nikde není psáno, že se slova v nadpise vztahují ke všemu. Prosím příště čtěte všechno, než se vydáte do diskuze nesmyslně nadávat. Díky.

 |   |  Odpovědět
Ell  |  25. 04. 2016 22:40

Zřejmě jste nepochopil princip toho co jsem se vám snažil sdělit. Článek jsem si skutečně přečetl celý, nic na tom ale nemění onen fakt, že jedna a ta samá hra či její Beta verze je dle vás nudná i dokonalá zároveň, tyto dva pojmy se zkrátka neslučují. Udělejte si objektivnější názor, a nebo použijte jiné přirovnání.
Znova opakuji, že článek jsem si přečetl až do konce.
Nemyslím si že dle jakékoliv Beta verze lze vůbec uplatňovat tak silná slova kterými jste tuto Betu označili.
Beta přece existuje především proto aby pomohla pozdějšímu produktu najít a vyladit případné chyby a pod. z toho bych snad ani žádný verdikt raději ani nevyvozoval. Ovšem v dnešní době se doslova pitvá kde co, takže vám to zřejmě nepřijde až tak urážející jako mě.
Doslova mě šokuje že pokračování hry na kterou jsem se celé roky těšil, je teď pod tak obrovským mikroskopickým drobnohledem, že dokonce i na základě její probíhající Bety verze se již teď začíná kritizovat hra samotná jako celek, ano vy jste v článku zmínil především absenci různorodých aktivit, což by se dalo považovat za jedinou výtku kterou jste vůči této verzi hry našel.
Bohužel, já četl více recenzí, názorů či hodnocení této konkrétní Beta verze a věřte, že v drtivé většině případů je tato hra vskutku nemilosrdně bombardovaná, a to jak samotnými hráči v komentářích tak i recenzenty a moderátory různých pořadů.
Vaše zmínění o dokonalé nudě, nebo nudné dokonalosti je pro mne tedy jen další vodou do mlýna. Hra ještě nevyšla, navíc termín vydání byl již dvakrát přesunut.
Už teď je ale probírána grafika, samotný Engine i počet snímků zobrazujících se za vteřinu a pod.
Spíše než o ocenění další nevšední hry která se více orientuje na pohyb, je tedy řeč o dalším potencionálním propadáku, a to především po stránce názorů většiny tázaných.
Nedivte se prosím, že vaše "objektivita" se mě tedy dotýká, mnohdy mi totiž připadá že aby bylo (dosud nedokončené) hře něco opravdu vytknuto, musí se přeci jen něco najít. Aneb "kdo chce psa bít, ten si hůl najde".

 |   |  Odpovědět
Copa-k  |  26. 04. 2016 10:04

Ell : dokonala asi nebude pro kazdeho protoze me osobne nebavil uz ani prvni dil . Nebudu se hadat ,ale nechapu proc mate problem pochopit co je za vetou ve ktere je pouzito slovo nudny dokonaly . Jenom proto ,ze se na neco DLOUHO ceka prece neznamena ,ze se autor clanku ke hre bude chovat jinak nez k jine . Navic je to beta a pokud vim tak beta slouzi k temto ucelum aby se hodnotilo vse pod drobnohledem .

 |   |  Odpovědět
Ell  |  26. 04. 2016 14:04

Copa-k - Však netvrdím, že pro každého tato hra musí být nutně dokonalá. Ostatně ani já ji nepovažuji za vyloženě dokonalou. Zřejmě jste nepochopil že dvěma zcela opačnými a navzájem nesouvisejícími výrazy se nedá mluvit o jednom a tom samém produktu.
A už vůbec netvrdím, že v rámci dlouhého čekání na tuto konkrétní hru musí být její recenzent či analytik jakkoliv shovívavější než je obvyklé.
Ano, máte pravdu že Beta tu je z právě z těchto zřejmých důvodů. . ovšem i to je velmi spekulativní, na jednu stranu můžeme o Betě hovořit jako o nedokončeném produktu který se může od své finální verze stále ještě hodně lišit, na druhou stranu však můžeme také tvrdit holý opak, tedy že Beta je již 90% výsledkem oné hry, a tudíž se až tak razantně do plnohodnotného vydání nikterak zásadně nezmění.
Tak či tak, jádro této hry si uchovává určitou výjimečnost která jak se vskutku zdá není brána až tak vážně jako kterékoliv jiné aspekty, a to mě opravdu mrzí.

 |   |  Odpovědět
Copa-k  |  26. 04. 2016 14:32

ja to zkusim teda jeste trosku jinak . JIste chapete ,ze NIC NENI DOKONALY . Aspon ja za svuj 36lety zivot nic takoveho nepotkal a ani nikdo v mem okoli . To ze autor napsal dokonala nuda je paradox ...... chytry chape . Kam se radite Vy Elle ?

 |   |  Odpovědět
Ell  |  27. 04. 2016 05:14

Milý pane, nenechte se prosím urazit, pletete si dojmy a pojmy. Autor článku přesně řečeno napsal - nudný, dokonalý, virtuální parkour. . v tomto slovním spojení vskutku nejde o žádný paradox, to jsou dvě slova mezi které lze sugestivně zařadit čárky ve větě. Autor tedy nenapsal dokonalá nuda, ve skutečnosti jsem toto spojení použil i napsal já, a to teprve působí jako paradox, avšak cíleně.
Tady nejde o slovíčkaření, ale o úhel pohledu který díky těmto slovům působí dosti nejistě.
Vypadá to, jako by autor článku použil dvě slova které se (vzhledem ke svému významu) navzájem zcela vylučují.
Nehodlám zde rozebírat psychologii psaného textu, pokud si však nedokážete uvědomit rozdíl mezi tím co tyto dva diametrálně odlišné významy mohou mít společného s popisem jedné, jediné věci, nuže poté opravdu nemám co vám dále vysvětlovat. Je to zbytečné. Nechtějte po mě abych vám zde uváděl příklady jiných protichůdných tvrzení, které si taktéž vzájemně protiřečí.
Ptáte se mě kam se řadím, myslím že na tuto otázku je irelevantní odpovídat.
Zrovna tak bych mohl říct, že chytrý sice chápe, ovšem rozdíl mezi chytrostí a inteligencí je asi tak stejně propastný jako je rozdíl mezi pojetím slova dokonalé a nudné. A možná právě proto v tom nemáte jasno. Dokonalá věc nemůže být nudná pokud je dokonalá, a naopak. Ano, tato hra ani žádná jiná hra není a nikdy nebude dokonalá, avšak pokud kdy bude dokonalost soupeřit s nudností v jednom a tom samém popisu, poté nebude nikdy jasné co tím chtěl autor vlastně říci.
Možná vám to přijde humorné, ale kdyby se tímto způsobem mělo přihlížet např. k identifikaci podezřelých na základě jejich popisu, poté bychom nikdy nikoho nevypátrali. A na tom nic chytrého opravdu nevidím.

 |   |  Odpovědět
krtek  |  25. 04. 2016 23:06

ne, to Vy jste asi nečetl jeho příspěvek, který naopak napsal profesionálněji než redaktor tenhle debilní článek... Jako seriously?!

 |   |  Odpovědět
Ell  |  26. 04. 2016 13:30

Děkuji za vás názor. Zastání bych nečekal.

 |   |  Odpovědět
Ondra (autor)  |  26. 04. 2016 08:18

Děkuji za vyčerpávající reakci, škoda jen, že je tak útočná. Chápu všechny postřehy, ale za dojmy jako takovými si stojím i dál - hrál jsem hru ještě po sepsání článku a nic bych neměnil. Ke spojení "nudný dokonalý virtuální parkour". už to tu bylo několikráte řečeno - Catalyst je řemeslně výborný, parkour má hráč v rukách naprosto dokonale, ale ta náplň kolem je taky velmi důležitá.

Podobné dojmy jsem našel na ign: http://me.ign.com/en/ps4/118587/feature/mir...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor