Hráli jsme The Division 2: letní Washington a paprsky naděje

Diskuze čtenářů k článku

DrAgonie  |  12. 02. 2019 10:55

Beta byla presne to, co jsem od hry chtel a cekal, takze hru mam jiz predobjednanou. Chtel bych hned od zacatku hrat v co-opu s nekym stalym. Je uz nejaky clan/stranky nebo tak neco, kde se jde uz ted domluvit?

 |   |  Odpovědět
orgasmic  |  12. 02. 2019 12:33

jasně, třeba forum na konzolista.cz

 |   |  Odpovědět
DrAgonie  |  12. 02. 2019 15:39

Mam PC...

 |   |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Doupě.cz | 12. 02. 2019 12:47

Nejlépe se nám osvědčily české herní skupiny (PS4) a skupiny na Facebooku, kde hráči aktivně hledají kolegy. Případně navštivte naše fórum skrze sekci Diskuze.

 |   |  Odpovědět
avatar
13. 02. 2019 07:38

Lidí se najde dost, na FB existuje hned několik skupin, nicméně tahle hra se stejně nejvíce hraje solo, protože v plné partě je nesmyslné škálování, mění se TTK a talenty závislé na "on kill" netrigrují tak rychle a lidi spoluhráči kradou killy, takže na trigger třeba vůbec nedojde. V jedničce se dá dohrát naprosto vše solo až na ClearSky, kde ta porce DMG co člověk dostává je taková že se nestačí léčit a nosit bedny v kruhu, ale i Stolen Signal se dá odehrát solo. A to incursions automaticky škálují healt/armor NPC pro 4 hráče.I staré statistiky Massive krátce po vydání jedničky hovořily o tom že větší část herního času je solo a to do patche 1.4 nebyla ta hra solo friendly. Po kompletním rebalanci přestal být problém hrát solo a víc hráčů začala hrát sama

 |   |  Odpovědět
Petr  |  13. 02. 2019 07:21

Tak snad do plne verze stihnou doladit i DX12, ktere v tehle bete vypadalo otresne.

 |   |  Odpovědět
avatar
13. 02. 2019 07:34

V Alfa verzi DX12 vůbec nebylo, v Betě jsem si toho nevšiml, ale nevěnoval jsem mu pozornost, v Division 1 DX12 sice podává lehce lepší výkon ale bylo dlouhodobě problémové, snowdrop engine konec konců nebyl od začátku pro DX12 vyvíjený, podporu dostal až dodatečně a rozhodně to nebyla priorita. Mylsím že ani teď to prioritu nemá, hra má podstatné nedostatky, které si nese z prvního dílu a zdá se že je to díky limitacím enginu jako takového a v případě kdy člověk bude ve hře trávit stovky ba tisíce hodin, tak to může ovlivnit jeho herní zážitek víc než DX12.Nicméně pokud hodnotíme výkon hry, tak v tom DX12 zas takovou roli nehraje, hra je jednoduše náročná ve vysokém nastavení detailů, to byla i jednička a to ještě díky spolupráci s AMD neobsahuje třeba ShadowWorks, které jsou hodně náročné a nejsou zapnuté ani v ultra presetu, knec konců i ve Dvojce není ultra preset zdaleka nejvyšší nastavení kvality/detailů, je tam toho ještě dost na navýšení.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor