Hrdina Dishonored byl v počátcích vývoje výřečnější

Corvo mluvil, dokud se nezhlédl v Gordonu Freemanovi.
Hrdina Dishonored byl v počátcích vývoje výřečnější

Dishonored se nám líbilo. Hráčům a převážné většině novinářů ve světě taky. Pokud se na hru snášela nějaká kritika, pak ji většinou odskákal hlavní hrdina Corvo, který ze sebe za celou dobu nevydá ani hlásku. Přitom když byl vývoj Dishonored ve fázi alfa, počítalo se s tím, že Corvo bude mluvit. Ovšem nakonec se tvůrci rozhodli, že ho přeci jen umlčí. „Pokud bychom Corva vyobrazili jako rozzuřeného člověka, jenž se žene za pomstou, mohlo by to naštvat hráče, kteří se snaží o nenásilný průchod hrou a naopak.“

Jaký je váš názor? Jste rádi, že Corvo nemluví a vy tak do něj můžete vkládat své vlastní myšlenky a odpovídat za něj v rozhovorech, nebo byste ocenili, kdyby občas projevil emoce?

Zdroj: VG247
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | stealth FPS
Výrobce: Arkane Studios | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 12. října 2012
  • Herní volnost
  • Skvělá atmosféra
  • Nádherný výtvarný styl
  • Promyšlený svět
  • Slabší příběh
  • Pokulhávající AI
Související články
  1. Dishonored se dočká prvního DLC, prověří vaše schopnosti
  2. Dishonored - o volbách, následcích a herní svobodě (recenze)
  3. Dishonored láká na své blížící se vydání novým trailerem
  4. Podívejte se na úvodních deset minut z hraní Dishonored
  5. Interaktivní trailer na Dishonored je plný voleb a možností
  6. Dishonored je o volbách, následcích a herní svobodě