Hry od Rockstaru prý při vývoji trpí

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

wochozkoliz  |  20. 01. 2010 14:26

U nas je toto naprosto bezna praxe s tim rozdilem ze to co makate navic odmakate zadarmo.

 |   |  Odpovědět
David  |  19. 01. 2010 20:52

Ad nadpis - mam dojem, ze pri praci na hre trpi spis jeji vyvojari, protoze makat 16 hodin denne s vyhlidkou, ze dalsi den den to bude podobne a ze genialni management stejne rozjede PR na novy titul s datem vydani podle sveho uvazeni moc motivujici neni. Pokud se tam nevykrystalizovala banda workholiku, kteri skemraji o praci, v tom pripade muze mit vedeni do doby nez se zhrouti radost.

 |   |  Odpovědět
Rosťa  |  19. 01. 2010 21:10

Šlo spíš o poukázání na to, že fakt, že na hrách dělají lidé, kterým se po dvou klepnutích do klávesnice zavřou oči. A tím rozhodně trpí hry, protože je mnohem pravděpodobnější, že díky tomu budou plné chyb.

 |   |  Odpovědět
Dhatz  |  19. 01. 2010 20:23

no však my známe čeho jsou schopni. v GTA nefunguje ani volant(tuplem ani FF) a když nemáš gamepad neexistuje recoil. akorát chvála že chcou přijít s epizodama.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor