Hmm, hmm - na to, ze ti v dobe, kdy prvni Doom vysel, nebylo ani 10 let... To klobouk dolu - dat v DEU dve plochy krizem a nad sebe, aby se po jedne i druhe dalo volne prebehnout z jednoho konce na druhy, to jen tak nekdo nesvede...To opravdu zírám...
Nejsem sice expert na Dooma, ale vzhledem k tomu, ze cely Doom je vlastne technologicky 2D, dokonce i navigace se resi planarne, je dle meho nazoru technicky dost dobre nemozne, aby slo "podbehnout nejakou plochu po ktere se da chodit".
Stejne tak celkove tvorba levelu - vlastne se to akorat "vytahuje z plochy" a je pak nemozne mit dve mistnosti nad sebou, coz je prakticky totez jako zmineny "most" - dve pochuzi plochy nad sebou.
Me spis prijde, ze tady mluvis o "ZDoom" , ktery je tusim v OpenGL a mapy jsou uz "udalane z polygonu", coz je ale uplne neco jineho, nez Doom z roku 1993. Prakticky je to uplne jina hra s naprosto jinou technologii, ktera jen vypada stejne jako Doom... Tusim, ze ten editor pro ni se jmenuje WinDEU a rekl bych, ze jste ty mody delali v tomhle.
Jednoduse receno, pletes si jablka s hruskama a jeste hazes machry. Ale u takove lamicky jako ty je to asi normalni...
Ale to jsme odbocili, protoze ja jsem predtim mluvil v obecne rovine a to, ze Doom, presto, ze nebyl ve sve dobe technologickou spickou "jak se traduje", tak byl vynikajici - nemluve trebas o tom, ze je to prakticky prvni masove rozsirena sitova FPS atd...